Mei Tai søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Hmm.. dvs at hvis man bestiller på den der hjemmeside kan man kun 'snyde' eller hvad man siger?

Nej man snyder jo ikke...jeg har bare ikke tænkt mig om. Håber selvfølgelig at de ikke opdager den i tolden, men hvis de gør så betaler jeg selvfølgelig den told der blir lagt på den

Er mere irriteret over hvis jeg skal betale fragtomkostninger til Postdanmark...jeg har jo allerede betale 13 dollars for fragt til BabHawk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

CamillaSoefelt

Vupti.. Kan de nu ikke sidde og kigge ud ad? Hmm.. altså ligesom på bæreselen fra babybjörn? Når de kan holde hovedet selv self..

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja den har jeg, men jeg får så ondt i ryggen af den kan dog godt være jeg bare skal holde mig til den, bruger den alligevel så sjældent. hun kan jo godt sidde lidt selv når jeg ordner ting om som regel har vi barnevognen med.. men det ville være rart nok med en bæresele til når vi er ude og gå og hun ligepludselig IKK gider barnevognen mere  

Altså du bærer meget bedre i en slynge/Mei Tai...mere stabilt for din ryg og barnet kan også sidde i længere tid i en slynge. I mange bæreseler sidder barnet og har for meget vægt i bækkenet.

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Vupti.. Kan de nu ikke sidde og kigge ud ad? Hmm.. altså ligesom på bæreselen fra babybjörn? Når de kan holde hovedet selv self..

Prøv at se mit svar til Lisbeth længere oppe i tråden  BabyHawken har også en nakkestøtte der kan foldes ned og op alt efter om barnet skal have udsyn eller sove.

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Prøv at se mit svar til Lisbeth længere oppe i tråden  BabyHawken har også en nakkestøtte der kan foldes ned og op alt efter om barnet skal have udsyn eller sove.

.. sorry.. hehe

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

.. sorry.. hehe

Det skal du da ikke sige undskyld for  Gad bare ikke skrive det samme to gange, hihi

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Det skal du da ikke sige undskyld for  Gad bare ikke skrive det samme to gange, hihi

Helt fair.

Anmeld

13. september 2010

mama10

iih det glæder mig at I også har bestilt en BabyHawk! I må huske lige at smide nogle billeder ind De er bare SÅ lækre! Husk at vask før brug God fornøjelse med det, I skal glæde jer!!

Anmeld

13. september 2010

LISBETH:-)

CamillaSoefelt skriver:

Sådan som jeg ser det og har læst mig frem til - så kan de kun sidde med maven mod mor. Man kan så folde nakkestøtten ned, og så kan de kigge til siderne hvis de skal se. De kan ikke sidde med numsen mod mor. Er vist min konklusion :-)

Altså ikke med front ud mod verden som f.eks i babybjörn selen - desværre. For min Elina gidder ikke sidde med maven mod mig, hun vil sidde mod verden, og hun er skisme for tung til babybjörn selen

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

lisbeth2910 skriver:

Sådan som jeg ser det og har læst mig frem til - så kan de kun sidde med maven mod mor. Man kan så folde nakkestøtten ned, og så kan de kigge til siderne hvis de skal se. De kan ikke sidde med numsen mod mor. Er vist min konklusion :-)

Altså ikke med front ud mod verden som f.eks i babybjörn selen - desværre. For min Elina gidder ikke sidde med maven mod mig, hun vil sidde mod verden, og hun er skisme for tung til babybjörn selen

Oki.. Tak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.