Mei Tai søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.837 visninger
54 svar
0 synes godt om
9. september 2010

dorthemus

Jeg søger en Mei Tai, gerne fra Slyngeshoppen eller en Kleinsmekker...den skal være velholdt og gerne lidt liret

Er der mon nogen der ligger inde med sådan én og vil sælge den til Runa og mig

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

mama10

Jeg har lige fået mig en BabyHawk! Den kan man selv designe på deres hjemmeside www.babyhawk.com ! Og den er baaaaare FANTASTISK God jagt!

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

mama10 skriver:

Jeg har lige fået mig en BabyHawk! Den kan man selv designe på deres hjemmeside www.babyhawk.com ! Og den er baaaaare FANTASTISK God jagt!

Hvor smart  Hvad måtte du af med og hvorfor er den fantastisk?...smid gerne et billede på

Knus Dorthe

Anmeld

9. september 2010

mama10

Den gør slet ik ondt i ryggen at bære og babyen kan side foran og bag ryggen. Du bærer nemlig også med hoften så ryggen ikke bliver belastet så meget. Det er skide god kvalitet! Jeg fik den med posten for 2 dage siden og har ikke lavet andet end at gå med rundt med den Jeg kan lige sende et billede af den senere, den ligger nemlig i min mobil. Jeg skulle give 85 US dollar (490 kr)ink. porto.

Men det kommer an på hvilken mønster du vælger. Den kan holde til barnet er 2 år (kommer an på vægt) men du kan jo se på deres hjemmeside

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

mama10 skriver:

Den gør slet ik ondt i ryggen at bære og babyen kan side foran og bag ryggen. Du bærer nemlig også med hoften så ryggen ikke bliver belastet så meget. Det er skide god kvalitet! Jeg fik den med posten for 2 dage siden og har ikke lavet andet end at gå med rundt med den Jeg kan lige sende et billede af den senere, den ligger nemlig i min mobil. Jeg skulle give 85 US dollar (490 kr)ink. porto.

Men det kommer an på hvilken mønster du vælger. Den kan holde til barnet er 2 år (kommer an på vægt) men du kan jo se på deres hjemmeside

De ser meget lækre ud...det er da også billigt  Kan jeg betale med visa dankort, for jeg har ikke et udenlandsk kort?

Hvilken model har du og hvor gammelt er dit barn? Min er 15 uger idag.

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

mama10 skriver:

Er båndene lange nok? Ser at de er ca. 180 cm lange...på andre Mei Tais er de 220 cm...hmm! Jeg er 166 og bruger medium i bluser.

Anmeld

9. september 2010

Thalia

Jeg har en KS Sulaima til salg for 1000kr hvis det har interesse

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Thalia skriver:

Jeg har en KS Sulaima til salg for 1000kr hvis det har interesse

Den er ellers flot, men ikke helt det jeg søger desværre

Anmeld

10. september 2010

mama10

dorthemus skriver:

Er båndene lange nok? Ser at de er ca. 180 cm lange...på andre Mei Tais er de 220 cm...hmm! Jeg er 166 og bruger medium i bluser.

Ja de er nemlig skide billige! og du kan lave en som ingen andre har Min model er hel normal og de koster 80 dolla også har jeg købt en ring til legetøj, det koster 5 dolla mere, og at sende til DK vil nok koste 13 dolla, det tager 2 til 3 uger at levere. Sorry jeg skrev 85 dolla med porto havde helt glemt. Det blev i alt 98 dollar (575 kr) men heller helt galt!

Jeg fik den sendt til Thailand da jeg bor her og betalte med et helt normal dankort (Danske Bank)

Min kæreste er 200 cm høj og passer den perfekt jeg er 164 høj og ingen problemer. Vores søn bliver 6 måneder om 5 dage Den passer fra nyfødt til lidt over 2 år. Jeg fik den nemlig anbefaldet af min kærestes tante som havde en, og hendes barn er lidt over 2 år så det passer!

Her er billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

mama10 skriver:

Ja de er nemlig skide billige! og du kan lave en som ingen andre har Min model er hel normal og de koster 80 dolla også har jeg købt en ring til legetøj, det koster 5 dolla mere, og at sende til DK vil nok koste 13 dolla, det tager 2 til 3 uger at levere. Sorry jeg skrev 85 dolla med porto havde helt glemt. Det blev i alt 98 dollar (575 kr) men heller helt galt!

Jeg fik den sendt til Thailand da jeg bor her og betalte med et helt normal dankort (Danske Bank)

Min kæreste er 200 cm høj og passer den perfekt jeg er 164 høj og ingen problemer. Vores søn bliver 6 måneder om 5 dage Den passer fra nyfødt til lidt over 2 år. Jeg fik den nemlig anbefaldet af min kærestes tante som havde en, og hendes barn er lidt over 2 år så det passer!

Her er billederne

JEG HAR BESTILT ÈN  Bestilte én de havde på lager med sommerfugle og tranebærfarvet bund....sååå fiiin  Får den inden for tre dage..jubiii.

Tak fordi du anbefalede mig den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.