Mei Tai søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Ih surt..;(.. Hvad er gebyret så for told hvis man er uheldig? Ih glæder mig til og få en melding på om den er god så.. Er der ikke noget med de også sku være bedre for babys ryg i forhold til de alm bæreseler?

Jo de støtter bedre, helt ud i knæhaserne bl.a. Ved ikke hvad told er og Post DK gebyr...men man skal måske lægge det dobbelte oveni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Jo de støtter bedre, helt ud i knæhaserne bl.a. Ved ikke hvad told er og Post DK gebyr...men man skal måske lægge det dobbelte oveni

Åååhh nej.. Krydser fingre for de ikke opdager noget..

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

Ih hvad har I valgt? Med eller uden lomme ? Og hvad med det der bløde pels sjov man kan få inderst, har I valgt det?

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Ih hvad har I valgt? Med eller uden lomme ? Og hvad med det der bløde pels sjov man kan få inderst, har I valgt det?

Altså jeg har bare valgt en fra deres lager...tranebærfarvede bånd og sommerfugle på panelet  Gad godt alt det andet lir, men så går der min 2-3 uger før man får det og det kan jeg ikke vente på

Anmeld

13. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Neeeej du er da ikke tumpet  Jo men et større barn kan kigge ud over skulderen, mens et mindre barn stadig kan vende sig væk når indtrykke blir for meget...og falde i søvn ind mod brystet eller ryggen.

???? nu bliver jeg forvirret.. kan man sætte dem med DERES front ud mod verden? eller kan man ik? 

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

???? nu bliver jeg forvirret.. kan man sætte dem med DERES front ud mod verden? eller kan man ik? 

Det tror jeg godt du kan, men ved ikke hvor godt de sidder så og hvor rart det er for dig

Ellers er der jo Babybjørn  

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Altså jeg har bare valgt en fra deres lager...tranebærfarvede bånd og sommerfugle på panelet  Gad godt alt det andet lir, men så går der min 2-3 uger før man får det og det kan jeg ikke vente på

Hehe, kan jeg da godt forstå.... Men jeg kan nu godt vente lidt.. Hvis man skal betale det der told sjov bevidst ik? Hvordan gør man så?

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Hehe, kan jeg da godt forstå.... Men jeg kan nu godt vente lidt.. Hvis man skal betale det der told sjov bevidst ik? Hvordan gør man så?

Man kan bestille dem fra andre hjemmesider, fx i England, men der er udvalget ikke så stort selvfølgelig

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Man kan bestille dem fra andre hjemmesider, fx i England, men der er udvalget ikke så stort selvfølgelig

Hmm.. dvs at hvis man bestiller på den der hjemmeside kan man kun 'snyde' eller hvad man siger?

Anmeld

13. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Det tror jeg godt du kan, men ved ikke hvor godt de sidder så og hvor rart det er for dig

Ellers er der jo Babybjørn  

ja den har jeg, men jeg får så ondt i ryggen af den kan dog godt være jeg bare skal holde mig til den, bruger den alligevel så sjældent. hun kan jo godt sidde lidt selv når jeg ordner ting om som regel har vi barnevognen med.. men det ville være rart nok med en bæresele til når vi er ude og gå og hun ligepludselig IKK gider barnevognen mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.