Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BlyViol skriver: jamen kan baby kigge ud? for min datter vil ik kigge indad ret længe af gangen
jamen kan baby kigge ud? for min datter vil ik kigge indad ret længe af gangen
Ja da...prøv at kigge på hjemmesiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Ja da...prøv at kigge på hjemmesiden
jeg har lavet den, skulle bare lige være sikker på hun kunne vende med hovedet ud mod verden, ellers får jeg den nemlig aldrig brugt
BlyViol skriver: jeg har lavet den, skulle bare lige være sikker på hun kunne vende med hovedet ud mod verden, ellers får jeg den nemlig aldrig brugt
Nej det gider Runa heller ikke
Er jeg helt tumpet eller hva'? Jeg synes kun at jeg kan se at at alle børnene vender ind mod forældrene. Når de sidder på ryggen, vender de jo stadig ind mod forældrene?
lisbeth2910 skriver: Er jeg helt tumpet eller hva'? Jeg synes kun at jeg kan se at at alle børnene vender ind mod forældrene. Når de sidder på ryggen, vender de jo stadig ind mod forældrene?
Neeeej du er da ikke tumpet Jo men et større barn kan kigge ud over skulderen, mens et mindre barn stadig kan vende sig væk når indtrykke blir for meget...og falde i søvn ind mod brystet eller ryggen.
dorthemus skriver: Så må vi håbe vi ikke blir knaldet af told og skat Oj jeg blir irriteret, men mest på mig selv fordi jeg glemte toldreglerne....den har bare at være pengene værd Hvilken model valgte du?
Så må vi håbe vi ikke blir knaldet af told og skat Oj jeg blir irriteret, men mest på mig selv fordi jeg glemte toldreglerne....den har bare at være pengene værd
Hvilken model valgte du?
CamillaSoefelt skriver: Vil vildt gerne købe en også.. Men hvad er det for noget med de toldregler der?
Vil vildt gerne købe en også.. Men hvad er det for noget med de toldregler der?
Det er fordi Dummesen her glemte, at der skal betales told fra lande udenfor EU Så nu gårjeg og håber på, at pakken glider let og elegant igennem uden at de opdager den, for så kommer der gebyr fra Post DK oveni
Jeg var inde på netbank til morgen og der er trukket 550 kr så den er på vej til os...håber den er pengene værd (men det tror jeg den er ) Under alle omstændigheder er den billig...
dorthemus skriver: Det er fordi Dummesen her glemte, at der skal betales told fra lande udenfor EU Så nu gårjeg og håber på, at pakken glider let og elegant igennem uden at de opdager den, for så kommer der gebyr fra Post DK oveni Jeg var inde på netbank til morgen og der er trukket 550 kr så den er på vej til os...håber den er pengene værd (men det tror jeg den er ) Under alle omstændigheder er den billig...
Ups var der noget der man skulle være opmærksom på?
Det har jeg da slet ikke tænkt over
Mei Tai - Cherry Blossom Waves Blue on Light Gold siger min ordrebekræftigelse....
Loa skriver: Ups var der noget der man skulle være opmærksom på? Det har jeg da slet ikke tænkt over Mei Tai - Cherry Blossom Waves Blue on Light Gold siger min ordrebekræftigelse....
Så er vi to Lyder fin....vi må vise dem frem når de kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128