NF-scanning med en streg i regningen - øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2008

ka li ja

kryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyds
helt vildt her fra
jeg ved bare du får et brev hvor der står; d bare gazzzz helle pigen!!!!!! den lille trold er helt perfekt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Nadi

Hej Helle! Jeg ved nøjagtig hvordan du har det og hvad du går igennem. Dengang jeg skulle scannes med Oliver, tog det også bare en krig for hende der scannede vidste ikke om det var fordi han lå forkert eller om det var fordi væskebræmmen virkelig var for stor. Det var den jo så desværre, risikoen var 1:474 :( Dennis og jeg var med det samme enige om at vi IKKE skulle have en fostervandsprøve, og lige så enige om at vi ikke skulle have det var vi også enige om at vi SKULLE have vores ønskebarn. Ligemeget om det havde Dawn's syndrom eller ej. Vi elskede allerede det lille væsen der var inde i maven og med mindre det var [k]helt[/k] gal med fosteret så skulle graviditeten afbrydes. Det med hva kriterier der skal til før jeg kunne få en abort, så skulle det være hvis jeg vidste at jeg slet ikke var i stand til at give mit barn de bedste levevilkår. Jeg håber alt er okay, og at I får en dejlig baby :) Tænker på jer! -Nadia

Anmeld

25. juli 2008

linemus

Hej Helle

Her krydses også alt hvad remmer og tøj kan holde!!!

Stort kram fra Line

Anmeld

29. juli 2008

Helle30

Nu har jeg lige fået brev fra Kennedycentret: Hurtigundersøgelsen af din graviditet kunne desværre ikke gennemføres af tekniske årsager. Dette beklager vi....:( Øv mand. Nu har jeg ikke tænkt på andet siden onsdag, og så må jeg vente yderligere op til 14 dage på at få hele udredningen af bebsens kromosomforhold. Hér går det godt - send flere penge. Øv altså.
Men som min mand lige har sagt, så var det jo værre, hvis vi havde fået at vide, at der var noget galt med barnet.
Kunne godt bruge hans evne til at se det positive i tingene en gang imellem.

- Helle, som er næsten sikker på, jeg mærkede lidt sparkeri lige før, selvom det da vist er lidt for tidligt omkring uge 14?

Anmeld

29. juli 2008

Ny mor

Ej, for fanden da, det er da at holde folk på pinebænken...argg
Birgitte (helt vred på dine vegne...)

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

Øv sikke noget bæ... håber du snart får et posivtivt svar, så du kan blive pillet af pinebænken igen...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.