Kære piger
Tak for alle jeres søde ord og tanker. Det er rigtigt, jeg tænker på det hele tiden, og jeg ville faktisk bare gerne have den prøve overstået i eftermiddag, hvis det kunne lade sig gøre.
Nu har jeg jo så læst en masse på nettet, og det har ikke gjort humøret bedre: Selv hvis det skulle vise sig, at spiren (som jo alligevel er en spire på 6 cm nu) bliver frikendt for Downs, så kan en fortykket nakkefold jo også skyldes andre misdannelser el. evt. hjertefejl.
Tror bare jeg skal holde op med at google rundt - det kan man da blive helt tosset af:'(.
Bacon! Jeg er ikke sikker på, at jeg husker mine tal rigtigt, for jeg slog nok hjernen fra, bare ved den information om, at de var for høje. Så vidt jeg husker var det i den høje ende af 200-tallet - altså 1:2XX.
Monica! 1:42, det var sørme da et tal, der er til at forstå. Pyhh, hvor må du have været nervøs. Tak for info om, at det ikke gør ondt. Det gør mig nu ikke så meget, hvor ondt det gør. Bare jeg kan få vished om, at den lille ikke fejler noget.
- Helle, som pludselig er blevet meget mere taknemmelig for den dejlige datter, jeg har i forvejen(L)
Anmeld