Veninder fra falster søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

LISBETH:-)

Malthes mor skriver:

Hej Lisbeth

Super

Det tilbud vil jeg ikke sige nej tak til!

Kram

Marianne

Fint!!! Kan du ikke sende mig dit mobil nr så jeg kan få fat i dig hvis jeg bliver forsinket eller lign.

Jeg sender dig lige en pb med hvad tid jeg henter dig osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Malthes mor

hej I skønne kvinder.

Jeg melder fra til i morgen Malthe har fortsat rigtig mange skoldkopper, så han skal ingen steder før der er skorpe på dem alle

Havde ellers glædet mig til at se de to små nye verdensborgere, men det må blive en anden gang.

I må havde en god formiddag

Kram

Marianne

Anmeld

10. januar 2011

isimaven

Malthes mor skriver:

hej I skønne kvinder.

Jeg melder fra til i morgen Malthe har fortsat rigtig mange skoldkopper, så han skal ingen steder før der er skorpe på dem alle

Havde ellers glædet mig til at se de to små nye verdensborgere, men det må blive en anden gang.

Kram

Marianne

ej hvor øv ...

men du ser dem bare næste gang ik'??

god bedring!!

knus herfra

Anmeld

10. januar 2011

Malthes mor

isimaven skriver:

ej hvor øv ...

men du ser dem bare næste gang ik'??

god bedring!!

knus herfra

Helt sikkert og jeg glæder mig allerede

Anmeld

10. januar 2011

LISBETH:-)

Malthes mor skriver:

hej I skønne kvinder.

Kram

Marianne

Øv øv god bedring med ham

Begge mine piger var samme tur igennem i december...............

Vi ses næste gang!!!!!!!!!!!

Anmeld

11. januar 2011

Marie1

Hej allesammen.

Vil blot "melde mig ind" her. Synes det er skønt at se at der er så mange fra lolland/falster og fedt at I også mødes engang imellem. Måske jeg kunne være med en dag..  

Jeg hedder Karina, er 27 år, fra Lolland men opvokset på falster og så har jeg Marie på 4 måneder. hun er min den første men min kæreste har 2 piger i forvejen.

Håber på at møde en masse søde mennesker herinde.

Anmeld

11. januar 2011

isimaven

Hej Karina og du skal være hjertelig velkommen her Det er da kun bedre at være flere vi har lige mødtes i dag så der går nok omkring en månedstid til næste møde Vh. Rakel

Anmeld

11. januar 2011

Tystys14

Da en del af mine veninder forsvandt da vi fik noah ville det være super skønt at finde nogle nye dejlige tøser at gå på cafe, i biffen, tøssehygge osv med så er der mon nogen fra falster herinde??

Jeg bor selv i nykøbing

Bor i Vordingborg, men er utroligt ofte i Nykøbing da hele familien bor i byen  Vi altså kæresten og jeg flytter regner med at flytte til kraghave inden længe  Jeg kan ikke fordrage Vordingborg. Hvis du kan leve med jeg er 18, vil jeg meget gerne i kontakt med dig, savner selv veninder efter jeg blev gravid.

Anmeld

11. januar 2011

kirsti

Cho skriver:

Bor i Vordingborg, men er utroligt ofte i Nykøbing da hele familien bor i byen  Vi altså kæresten og jeg flytter regner med at flytte til kraghave inden længe  Jeg kan ikke fordrage Vordingborg. Hvis du kan leve med jeg er 18, vil jeg meget gerne i kontakt med dig, savner selv veninder efter jeg blev gravid.

Jeg har faktisk lige fået arbejde i vordingborg (:

Det betyder ikke noget for mig om du er 18 eller 30 det er jo den måde man er på og ikke alderen der tæller (:

du kan bare sende en pb med dit nummer

Anmeld

11. januar 2011

Malthes mor

lisbeth2910 skriver:

Øv øv god bedring med ham

Begge mine piger var samme tur igennem i december...............

Vi ses næste gang!!!!!!!!!!!

Tak

Men nu vil vi aldrig mere få skoldkopper her i huset. Begge drenge har haft!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.