Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malthes mor skriver: I kan kører med os.
I kan kører med os.
Super (: tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
¨11/1 kan jeg også godt og denne gang vil jeg gerne tage ost med
lisbeth2910 skriver: ¨11/1 kan jeg også godt og denne gang vil jeg gerne tage ost med
Så snupper jeg brød med
marhemor skriver: Hej allesammen Har lige modtaget brev i dag om det første mødregruppe-møde, og det falder selvfølgelig sammen med vores møde herinde, nemlig mandag d. 6.12 fra 11-13. Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til jer herinde, da jeg synes at det er vigtigt at være med til det første mødregruppemøde. Men, men, men vi vil altså stadig gerne komme til de møder der bliver arrangeret i denne gruppe, så næste gang, håber jeg meget at vi kan komme med Maria og lillefisen
Hej allesammen
Har lige modtaget brev i dag om det første mødregruppe-møde, og det falder selvfølgelig sammen med vores møde herinde, nemlig mandag d. 6.12 fra 11-13.
Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til jer herinde, da jeg synes at det er vigtigt at være med til det første mødregruppemøde.
Men, men, men vi vil altså stadig gerne komme til de møder der bliver arrangeret i denne gruppe, så næste gang, håber jeg meget at vi kan komme med
Maria og lillefisen
Ser vi noget til lillepigen og dig hos rakel d.11/1?
Vi vil også meget gerne komme d. 11.01.11 hos Rakel
Vi tager frugt med denne gang
Glæder os til at se jer!!
Jeg har fået job fra d. 1/1 så jeg kan desværre ikke komme denne gang men håber på at kunne komme med næste gang
marhemor skriver: Vi vil også meget gerne komme d. 11.01.11 hos Rakel Vi tager frugt med denne gang Glæder os til at se jer!!
Jubiii glæder mig til at se din lille pige - Hvad hedder hun forresten??
kirsti skriver: Jeg har fået job fra d. 1/1 så jeg kan desværre ikke komme denne gang men håber på at kunne komme med næste gang
Ej Kirsti det er da fantastisk!!! Tillykke med jobbet er det fast???? Men selvfølgelig ærgeligt at du så ikke kan komme:-(
jeg vil osse rigtig gerne med hvis jeg får en adresse kunne være så¨hyggeligt at se jer allesammen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128