Veninder fra falster søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.750 visninger
263 svar
0 synes godt om
8. september 2010

kirsti

Da en del af mine veninder forsvandt da vi fik noah ville det være super skønt at finde nogle nye dejlige tøser at gå på cafe, i biffen, tøssehygge osv med så er der mon nogen fra falster herinde??

Jeg bor selv i nykøbing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

LISBETH:-)

kirsti skriver:

Da en del af mine veninder forsvandt da vi fik noah ville det være super skønt at finde nogle nye dejlige tøser at gå på cafe, i biffen, tøssehygge osv med så er der mon nogen fra falster herinde??

Jeg bor selv i nykøbing

Ej hvor sjovt!!! Bor du i Nykøbing eller Idestrup? Jeg bor nemlig i Idestrup (Østergade) Har Amalie på 3 år og Elina på 3,5 måned.

Anmeld

9. september 2010

kirsti

vi flyttede fra idestrup til nyk i november sidste år har vist bare ikke fået ændret det .g.

hvilke dagpleje har i? Vi havde birthe til noah

Anmeld

9. september 2010

isimaven

hej jeg er da frisk på at møde nye mennesker
bor selv i toreby ca. 11 km fra Nykøbing og har silja på 6 år og julius på 3 år og de får så også en lillesøster til november
knus Rakel

Anmeld

9. september 2010

kirsti

I er velkomne til en kop te eller kaffe en dag hvis i har lyst (:

isimaven: hvor dejligt (: tillykke (:

Anmeld

9. september 2010

kirsti skriver:

vi flyttede fra idestrup til nyk i november sidste år har vist bare ikke fået ændret det .g.

hvilke dagpleje har i? Vi havde birthe til noah

Amalie gik ikke i dagpleje, Hun har gået i vuggestue i Nyk istedet Vi vil også gerne flytte til Nyk men det er sku ikke til at få solgt det skide hus når nu de lukker skolen.

Vi kunne jo lave et baby.dk falster møde en dag (snart). Jeg lægger gerne hus til. Vi har vist forsøgt før men det blev ikke til noget, men er frisk på at forsøge igen :-)

Anmeld

9. september 2010

isimaven

Ja Lisbeth lad os prøve igen jeg er frisk

Anmeld

9. september 2010

kirsti

ja det kunne være hyggeligt! Om ikke andet er vi da ihvert fald tre

Ja det er noget møg med alle de skooler der skal lukkes. Fatter bare ikke hvad idestrup skal lukkes for det er den skole i regionen med de højeste gennemsnits karakterer

Anmeld

9. september 2010

isimaven

Ja!! Kan vi ikke arrangere noget inden længe, noget sammenskuds noget en formiddag hvor en kommer med brød og drikkelse, en med lidt pålæg og grønt/frugt og så kunne vi måske lokke Lisbeth til at bage en af sine fantastiske kager (bare en lille en hvis vi kun er tre)
jeg er som sagt ledig stort set alle dage da jeg er så heldig at være gået på barsel
Byd ind med datoer der passer jer!
Jeg ved også at en der kalder sig lollandpigen også er hernedefra og sikkert er frisk på at mødes også! Jeg skriver lige besked til hende
knus Rakel

Anmeld

9. september 2010

isimaven skriver:

Ja!! Kan vi ikke arrangere noget inden længe, noget sammenskuds noget en formiddag hvor en kommer med brød og drikkelse, en med lidt pålæg og grønt/frugt og så kunne vi måske lokke Lisbeth til at bage en af sine fantastiske kager (bare en lille en hvis vi kun er tre)
jeg er som sagt ledig stort set alle dage da jeg er så heldig at være gået på barsel
Byd ind med datoer der passer jer!
Jeg ved også at en der kalder sig lollandpigen også er hernedefra og sikkert er frisk på at mødes også! Jeg skriver lige besked til hende
knus Rakel

Fra næste uge er jeg frisk - Jeg er jo også på barsel så det må være Kirsti der kommer med nogen datoer, da jeg kan se du ikke er på barsel

Og ja jeg bager bestemt gerne nogen kager med.

Der er også en anden der skrev i den gamle tråd med om vi skulle mødes, jeg kan lige finde hende og spørge hende også :-)

ps. jeg kan aldrig om fredagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.