Veninder fra falster søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

kirsti

lisbeth2910 skriver:

Ej Kirsti det er da fantastisk!!! Tillykke med jobbet er det fast???? Men selvfølgelig ærgeligt at du så ikke kan komme:-(

Jep det er fast, 37 timer (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

kirsti

merle2010 skriver:

jeg vil osse rigtig gerne med hvis jeg får en adresse kunne være så¨hyggeligt at se jer allesammen...

Altså nu er det ikke for at lyde som en dum kælling men det gør jeg nok alligevel.... nu har du to gange tidligere meldt dig til uden at dukke op og ikke en gang melde afbud -kommer du så denne gang eller?

Anmeld

25. december 2010

merle2010

kirsti skriver:

Altså nu er det ikke for at lyde som en dum kælling men det gør jeg nok alligevel.... nu har du to gange tidligere meldt dig til uden at dukke op og ikke en gang melde afbud -kommer du så denne gang eller?

jeg ved da ikke om jeg har lyst til at komme hvis det skal være med den på og desuden havde jeg meldt afbud til Lisbeth den ene af gangene.. og den anden gang havde jeg fuldstændig glemt det..

Anmeld

26. december 2010

Malthes mor

kirsti skriver:

Jeg har fået job fra d. 1/1 så jeg kan desværre ikke komme denne gang men håber på at kunne komme med næste gang

Tillykke Kirsti Hvor er det dejligt.

Anmeld

26. december 2010

marhemor

kirsti skriver:

Jeg har fået job fra d. 1/1 så jeg kan desværre ikke komme denne gang men håber på at kunne komme med næste gang

Tillykke med dit nye arbejde!! Godt gået i disse tider!

Anmeld

26. december 2010

marhemor

lisbeth2910 skriver:

Jubiii glæder mig til at se din lille pige -  Hvad hedder hun forresten??

Glæder mig også til at vise hende frem

Hun hedder Andrea

Anmeld

26. december 2010

marhemor

merle2010 skriver:

jeg ved da ikke om jeg har lyst til at komme hvis det skal være med den på og desuden havde jeg meldt afbud til Lisbeth den ene af gangene.. og den anden gang havde jeg fuldstændig glemt det..

Jeg synes at du skal komme, det kan ske for os alle at man sveder det ud, især når der er børn indvolveret (har jeg allerede erfaret, og min datter er kun 2 mdr. gammel )

Håber at se dig!

Anmeld

27. december 2010

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

Jeg synes også du skal komme!!!!!!!!!!! I mine øjne er du ihvertfald stadig meget velkommen!!!!!!!!!!!!

Anmeld

27. december 2010

LISBETH:-)

marhemor skriver:

Glæder mig også til at vise hende frem

Hun hedder Andrea

Andrea  Elsker det navn.

Det havde vi snakket om både med Amalie og ved Elina.

Anmeld

27. december 2010

marhemor

lisbeth2910 skriver:

Andrea  Elsker det navn.

Det havde vi snakket om både med Amalie og ved Elina.

Ja, vi synes også at det er et fantastisk navn  

- og så passer det lige til hende

Glæder mig til vi ses!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.