hudprodukter uden parabener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Isabella_mor

kitty skriver:

Kender I nogel gode produkter, gerne mærker, til daglig rens af huden i ansigtet, der ikke indeholder parabener, og helst heller ikke parfume?

Min hud er blevet meget ødelagt af hormonerne, så den trænger til lidt hjælp

jeg køber enten minirisk (hos fakta) eller Ånglamark (i brugsen) det er svanemærkede produkter uden tilsætningssnavs. og de har simpelthen den lækreste dagcreme og bodyscrub også i brugsen..  man kan jo købe sig helt fattig i den slags... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Thereseh

kitty skriver:

Kender I nogel gode produkter, gerne mærker, til daglig rens af huden i ansigtet, der ikke indeholder parabener, og helst heller ikke parfume?

Min hud er blevet meget ødelagt af hormonerne, så den trænger til lidt hjælp

Jeg bruger "Organic Apoteke" samt "John Masters". Det er super lækre øko produkter, uden parabener. Der er dog esentielle olier i, så man kan reagere på dem hvis man har allergi. 

Jeg køber dem hos www.thegreenfactory.dk , hvor jeg også køber min makeup uden skadelige stoffer i. - og når den lille kommer til verden, er der også gode babyprodukter at finde derinde. 

Anmeld

20. oktober 2010

Thereseh

Nå ja, forresten. Organic Apoteke, er udviklet til hudproblemer. 

Hvis du fx. skriver til kontakt mailen på thegreenfactory, kan de rådgive dig om hvad du kan prøve til din hud, og evt. sende dig nogle prøver. 

Anmeld

20. oktober 2010

Phillip Hobbs

Jeg laver gratis hudanalyse.

Og mig og min kærste bruger det  Miessence rense serien.

Mvh Phillip Hobbs
Hvis du vil vide mere om økologisk hudpleje produkter og ingredienserne i dem følg mig på http://blog.naturligeprodukter.dk/

Mvh Phillip HobbsHvis du vil vide mere om økologisk hudpleje produkter og ingredienserne i dem følg mig på http://blog.naturligeprodukter.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.