hudprodukter uden parabener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

otlitrom

Sisley skriver:

Jeg mener, at de produkter I nævner alle er med parfume (er lidt i tvivl med Nuxe) og det skal man jo også helst spare på.

Prøv at se greenskin.dk under webshoppen - de har rigtig mange mærker og jeg har handlet der flere gange. Man kan vist oprette en konto og opspare point ved hvert køb, som kan benyttes til kropsbehandlinger!

Jeg har været inde og kigge lidt på den side Er bare lidt "bange" for at købe i blinde.

Tak for dine råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

otlitrom

AnjaM skriver:

Nilens Jord..

Det er uden parfume og parabener - og så er det bare nogle rigtig lækre produkter..

Designet er ikke smart af udseende, og ligner måske noget din mor ville bruge - men prøv det..!!

Jeg er stor fan af deres tinted daycream.. Den dækker lige det værste, men er så let og luftig og lækker at have på..

Det er i hvirt fald noget jeg vil anbefale til hver en tid..

Anja

Laver de ansigtsrens? Jeg troede kun det var makeup?? Jeg har haft flere af deres produkter, og har været glad for dem. Men ja, de er lidt mutti-agtige

Anmeld

8. september 2010

Marco2

Sisley skriver:

Jeg mener, at de produkter I nævner alle er med parfume (er lidt i tvivl med Nuxe) og det skal man jo også helst spare på.

Dermas produkter har IKKE parfume i sig. Hverken parabener, parfume eller farvestoffer. Produkterne er både Astma- og Allergimærket samt svanemærket.

De har forskellige serier og er noget af det mest "skånsomme" man kan byde sin hud. 

Du kan evt. læse om produkterne og deres serier samt certificeringer her:

http://www.derma.dk/derma.aspx

Og så er det jo nemt tilgængeligt og ikke så dyrt, idet det kan købes i bl.a Føtex.

AG

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Dermas produkter har IKKE parfume i sig. Hverken parabener, parfume eller farvestoffer. Produkterne er både Astma- og Allergimærket samt svanemærket.

De har forskellige serier og er noget af det mest "skånsomme" man kan byde sin hud. 

Du kan evt. læse om produkterne og deres serier samt certificeringer her:

http://www.derma.dk/derma.aspx

Og så er det jo nemt tilgængeligt og ikke så dyrt, idet det kan købes i bl.a Føtex.

AG

Jeg kan godt lide tanken om at det ikke koster en milliard... Men er man ikke altid frfalden til at tro, at det dyre er det bedste? Sådan er det nok ikek i alle tilfælde.

Tak for siden, den vil jeg lige kigge nærmere på

Anmeld

8. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sisley skriver:

Prøv at se greenskin.dk under webshoppen - de har rigtig mange mærker og jeg har handlet der flere gange. Man kan vist oprette en konto og opspare point ved hvert køb, som kan benyttes til kropsbehandlinger!

Derma er uparfumeret.

Og nu findes den også i en Økologisk udgave, hvis man går op i det.

Anmeld

8. september 2010

kitty skriver:

Jeg har været inde og kigge lidt på den side Er bare lidt "bange" for at købe i blinde.

Tak for dine råd

Derma er godt- Og så Matas de stribede. De er gået væk fra stortset alle parabener, og en del produkter findes også i parfumefri udgave. Synes selv de er ret gode til prisen.

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Derma er godt- Og så Matas de stribede. De er gået væk fra stortset alle parabener, og en del produkter findes også i parfumefri udgave. Synes selv de er ret gode til prisen.

Har aldrig været så glad for de stribede fra Matas... Der er kun én ansigtscreme jeg har kunnet lide.. Men der er nok 3 år siden jeg prøvede deres ansigtsvask. Synes bare den var for sprittet og skrap for huden...

Anmeld

8. september 2010

kitty skriver:

Har aldrig været så glad for de stribede fra Matas... Der er kun én ansigtscreme jeg har kunnet lide.. Men der er nok 3 år siden jeg prøvede deres ansigtsvask. Synes bare den var for sprittet og skrap for huden...

Det er også kun få Matasprodukter jeg bruger, og ikke lige til ansigtet - andet end ansigtscreme med faktor om sommeren. Den er nemlig god. De andre er til kroppen og ret gode synes jeg.

Men Derma er godt, og så har Änglemark lavet en serie der minder om Derma som også er ret god. Ihvertfald krops produkterne.

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Det er også kun få Matasprodukter jeg bruger, og ikke lige til ansigtet - andet end ansigtscreme med faktor om sommeren. Den er nemlig god. De andre er til kroppen og ret gode synes jeg.

Men Derma er godt, og så har Änglemark lavet en serie der minder om Derma som også er ret god. Ihvertfald krops produkterne.

Tak sveske

Anmeld

8. september 2010

Fenris

kitty skriver:

Kender I nogel gode produkter, gerne mærker, til daglig rens af huden i ansigtet, der ikke indeholder parabener, og helst heller ikke parfume?

Min hud er blevet meget ødelagt af hormonerne, så den trænger til lidt hjælp

www.amazing-space.dk

Uden parabener

uden syntetiske farvestoffer

uden parfume

uden petrolatum

Du kan læse mere om vores produkter og historien bag inde på vores hjemmeside som nævnt foroven)

Held og lykke med det

-anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.