hudprodukter uden parabener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.672 visninger
33 svar
0 synes godt om
8. september 2010

otlitrom

Kender I nogel gode produkter, gerne mærker, til daglig rens af huden i ansigtet, der ikke indeholder parabener, og helst heller ikke parfume?

Min hud er blevet meget ødelagt af hormonerne, så den trænger til lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Marco2

Dermas produkter fra Føtex er uden, og har vundet nogle tests.

Og så mener jeg også at La Roche Vichy (??) fra apoteket er uden. 

AG

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Dermas produkter fra Føtex er uden, og har vundet nogle tests.

Og så mener jeg også at La Roche Vichy (??) fra apoteket er uden. 

AG

Tak, det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

8. september 2010

Bavianis

Hej sveske

Jeg bruger Beauté Pacifique fra Matas. Det er lidt pebret, men utroligt godt - det er udviklet af læger til brug ved brandskader af huden, og har helt kureret mit eksem i ansigtet, som jeg ellers har døjet med hele livet.

Håber det ellers går godt med det hele, her venter vi stadig...

Knus og kram, Susanne

Anmeld

8. september 2010

Sommersko

jeg bruger mærket Nuxe, kan bla fåes på apoteket.

Det er super lækre produkter og uden parabener

Anmeld

8. september 2010

Sisley

Jeg mener, at de produkter I nævner alle er med parfume (er lidt i tvivl med Nuxe) og det skal man jo også helst spare på.

Prøv at se greenskin.dk under webshoppen - de har rigtig mange mærker og jeg har handlet der flere gange. Man kan vist oprette en konto og opspare point ved hvert køb, som kan benyttes til kropsbehandlinger!

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Beaute pacifique... Det kan jeg klart anbefale!

Anmeld

8. september 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Nilens Jord..

Det er uden parfume og parabener - og så er det bare nogle rigtig lækre produkter..

Designet er ikke smart af udseende, og ligner måske noget din mor ville bruge - men prøv det..!!

Jeg er stor fan af deres tinted daycream.. Den dækker lige det værste, men er så let og luftig og lækker at have på..

Det er i hvirt fald noget jeg vil anbefale til hver en tid..

Anja

Anmeld

8. september 2010

SHERO

Ville bare lige fortælle, hvis folk ikke har læst den nyeste forskning inden for parabener, at det ikke er sundhedsskadeligt i de små mængder der er i skønheds og hudprodukter... Jeg går slet ikke op i om det er i de ting jeg køber, men pga det hype der været er det næsten aldrig i de parfumefrie produkter, så det kommer lidt af sig selv...

Anmeld

8. september 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Hej sveske

Jeg bruger Beauté Pacifique fra Matas. Det er lidt pebret, men utroligt godt - det er udviklet af læger til brug ved brandskader af huden, og har helt kureret mit eksem i ansigtet, som jeg ellers har døjet med hele livet.

Håber det ellers går godt med det hele, her venter vi stadig...

Knus og kram, Susanne

Vi venter også stadig. Jeg sniffer jo løs i hormonerne nu, og venter på mens, så vi kan komme igang. Den lille misse-kat og den lille abe-kat må snart være på vej!

Jeg har hørt meget godt om det mærke før, det har også reddet min kusines meget meget problematiske hud. Jeg er næsten villig til at prøve alt! Gider ikke ligne en pizza i hovedet

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.