Hvad er det for noget udslæt? :\ (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Sees

mortilfreja skriver:

Nej nej du kigger da bare på det i morgen.. Du må ikke vække det lille pus

Rigtig god bedring med ham

Håber han snart bliver rask

Tusinde tak - Jeg kigger på den, som det først imorgen tidlig.

Ja, jeg håber også snart han er frisk igen.
Han har siden maj måned været indlagt 2 gange med lungebetændelser, fået konstateret slem astmatisk bronkitis, fået dræn i ørene og nu dette.
Hvornår mon det tager sin ende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Majbriteriksen

Mødte en dreng ved lægen som havde nældefeber-udslættet bredte sig helt vildt i den tid vi sad i venteværelset. Det ligner det-umidelbart, det er jo ikke til at se 100 % på et billede. Er han meget dårlig, for så villle jeg personligt prøve at ringe til vagtlægen og høre deres vurdering

Anmeld

6. september 2010

Sees

Mødte en dreng ved lægen som havde nældefeber-udslættet bredte sig helt vildt i den tid vi sad i venteværelset. Det ligner det-umidelbart, det er jo ikke til at se 100 % på et billede. Er han meget dårlig, for så villle jeg personligt prøve at ringe til vagtlægen og høre deres vurdering

Nejnej, han virker ikke dårlig - Spiser bare mindre og drikker meget mere. Altså jo, han har været pylleret, men ikke feber eller noget.

- Og stakkels den lille fyr i venteværelset

Anmeld

6. september 2010

Majbriteriksen

MamaMis. skriver:

Nejnej, han virker ikke dårlig - Spiser bare mindre og drikker meget mere. Altså jo, han har været pylleret, men ikke feber eller noget.

- Og stakkels den lille fyr i venteværelset

Godt han ikke er syg-syg. Altid træls når de ikke er på 100 % charmetrold.

Drengen i venteværelset var heller ikke syg-syg. Han legede og pjattede. Nældefeder kan klø helt vildt, men det gjorde det ikke på ham.

Anmeld

6. september 2010

Miss.Sunshine

MamaMis. skriver:

Nej, han havde i fredags - 39,2 - Men intet nu.
Han er bare pylleret, og drikker ekstremt meget, og tager sig til øre og tunge, tit.

Jeg er 100 på det er Tre dages feber. Først feber i ca 3 dage og efterfølgende lyserødt udslæt der breder sig til hele kroppen

Anmeld

6. september 2010

Sees

Miss.Sunshine skriver:

Jeg er 100 på det er Tre dages feber. Først feber i ca 3 dage og efterfølgende lyserødt udslæt der breder sig til hele kroppen

Men han har jo ikke haft feber i tre dage. Kun lige fredag aften

Anmeld

6. september 2010

Miss.Sunshine

MamaMis. skriver:

Men han har jo ikke haft feber i tre dage. Kun lige fredag aften

For det første behøver de ikke ha feber i 3 dage,det er bare mest typisk og for det andet kan han ha haft meget lav feber måske dagen før eller efter. Jeg er 100 på det er helt fredeligt

Anmeld

6. september 2010

Sees

Miss.Sunshine skriver:

For det første behøver de ikke ha feber i 3 dage,det er bare mest typisk og for det andet kan han ha haft meget lav feber måske dagen før eller efter. Jeg er 100 på det er helt fredeligt

Det kan da sagtens være .. Jeg tager nu lige til læge imorgen, alligevel - For en sikkerhedsskyld.
Er nok lidt en pyller-mor

Anmeld

7. september 2010

Miss.Sunshine

MamaMis. skriver:

Det kan da sagtens være .. Jeg tager nu lige til læge imorgen, alligevel - For en sikkerhedsskyld.
Er nok lidt en pyller-mor

Hov hov ikke pyller, en Omsorgsfuld mor søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.