Hvad er det for noget udslæt? :\ (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

KarinaIda

MamaMis. skriver:

Godaften de damer.

Jeg har her til aften opdaget noget udslæt på min søns mave og ryg, og det har nu bredt sig til ansigt, skridt, numse, overarme og lår. Han virker ikke påvirket af det, udover at han helst vil gå uden tøj.
Ingen feber, dog drikker han meget mere end han plejer, og spiser mindre. Ja, og så er han nok lidt mere pyllret.
Kan det være mæslinger? Eller røde hunde?

Det skal lige siges at han de sidste par dage har haft lidt hoste, og irritret øjne.

Billederne er lidt utydelige, da de er taget med min telefon - Håber de kan bruges alligevel.

Min datter har nøjagtig det samme, og hendes er varmeknopper/børneeksem... så det vil sige det er kommet af noget hun ikke har kunne tåle(måske skyldemiddel) og så det blevet værrer af varmen... Jeg smørrer min datter med en creme der hedder Locoid Lipid(mod hendes eksem) og den har stort set taget det... det er dog en creme der skal ordineres af lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

KarinaIda

MamaMis. skriver:

Så altså, hoste, forstyrrede øjne (vi troede det var øjenbetændelse) og bliver irriteret over lys - Drikker meget, spiser mindre - Det kan også være børneeksem og alt det andet i nævner ?

Ja det kan det sagtens....

Anmeld

6. september 2010

KarinaIda

KarinaIda skriver:

Min datter har nøjagtig det samme, og hendes er varmeknopper/børneeksem... så det vil sige det er kommet af noget hun ikke har kunne tåle(måske skyldemiddel) og så det blevet værrer af varmen... Jeg smørrer min datter med en creme der hedder Locoid Lipid(mod hendes eksem) og den har stort set taget det... det er dog en creme der skal ordineres af lægen

Min datter har det dog kun på ryg og mave

Anmeld

6. september 2010

mortilfreja

MamaMis. skriver:

Så altså, hoste, forstyrrede øjne (vi troede det var øjenbetændelse) og bliver irriteret over lys - Drikker meget, spiser mindre - Det kan også være børneeksem og alt det andet i nævner ?

Hvordan ser tungen ud??? Er den rød?? Spørger i forhold til skarlagensfeber..

Kunne godt ligne det

Anmeld

6. september 2010

Sees

mortilfreja skriver:

Hvordan ser tungen ud??? Er den rød?? Spørger i forhold til skarlagensfeber..

Kunne godt ligne det

Han har taget sig til tunge og øre, de sidste par dage. Og drukket heeeeelt vildt meget.
Hvordan den præcis ser ud, har jeg ikke kigget nærmere på.

Anmeld

6. september 2010

mortilfreja

MamaMis. skriver:

Han har taget sig til tunge og øre, de sidste par dage. Og drukket heeeeelt vildt meget.

Prøv og se om den er rød..

Da min datter havde skarlagensfeber så var hendes tunge meget rød

Anmeld

6. september 2010

Fru Dinesen

hvis den er meget rød eller ligsom skaller lidt så er det skarlagns feber og så skal han til læge Håber du snart finder ud af hvad roden fejler Knusss

Anmeld

6. september 2010

vingummibamse

MamaMis. skriver:

jeg vil også umidelbart sige skarlagensfeber..

Noah har lidt meget af sart hud eksem alergi og lignenen og syntes aldrig det har set sådan ud.. men er ikke læge..

så jeg ville nok kontakte lægen i morgen

Anmeld

6. september 2010

Sees

mortilfreja skriver:

Prøv og se om den er rød..

Da min datter havde skarlagensfeber så var hendes tunge meget rød

Årh, jamen han sover jo nu .. Er det sådan vigtigt at jeg tjekker, eller kan det vente til imorgen? Altså jeg tænker, om der skal gøres noget ved sygdommen nu, eller om det kan vente?

Anmeld

6. september 2010

mortilfreja

MamaMis. skriver:

Årh, jamen han sover jo nu .. Er det sådan vigtigt at jeg tjekker, eller kan det vente til imorgen? Altså jeg tænker, om der skal gøres noget ved sygdommen nu, eller om det kan vente?

Nej nej du kigger da bare på det i morgen.. Du må ikke vække det lille pus

Rigtig god bedring med ham

Håber han snart bliver rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.