Hvad er det for noget udslæt? :\ (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.818 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Sees

Godaften de damer.

Jeg har her til aften opdaget noget udslæt på min søns mave og ryg, og det har nu bredt sig til ansigt, skridt, numse, overarme og lår. Han virker ikke påvirket af det, udover at han helst vil gå uden tøj.
Ingen feber, dog drikker han meget mere end han plejer, og spiser mindre. Ja, og så er han nok lidt mere pyllret.
Kan det være mæslinger? Eller røde hunde?

Det skal lige siges at han de sidste par dage har haft lidt hoste, og irritret øjne.

Billederne er lidt utydelige, da de er taget med min telefon - Håber de kan bruges alligevel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

dithmer

Det ligner varmeudslæt eller overfølsomhed. Er han ikke vaccineret mod røde hunde og mæslinger da ???

Anmeld

6. september 2010

CarinaSB

Det liger det min læge kalder børnevirus .. Det er en masse knopper der kommer på kroppen .. De klør ikk og gør ikk ondt .. Og det skal bare smøres med en fed creme .. Men er selvføli ikk sikker ... Men min læge er fandme os så gammel at man er en smugle usikker på ham ... 

Anmeld

6. september 2010

Sees

dithmer skriver:

Det ligner varmeudslæt eller overfølsomhed. Er han ikke vaccineret mod røde hunde og mæslinger da ???

Jo jo, det er han skam - Men man kan jo godt få det alligevel.

Hvis det er varmeudslæt, så burde det da ikke brede sig, gør det?

Anmeld

6. september 2010

bette

jeg tænker børneeksem.. men så alligevel ikke.. 

hvor fik han det først henne? 

Anmeld

6. september 2010

Sees

bette skriver:

jeg tænker børneeksem.. men så alligevel ikke.. 

hvor fik han det først henne? 

Første gang jeg opdagede noget var egentlig igår, ved lysken og ned mod skridtet, men det slog jeg lidt hen, da jeg troede det var bleen der havde skarvet, eller varmeknopper.
Men idag da han kom hjem fra dp, havde han det over hele maven, og 10 minutter efter også på ryggen, og nu også lidt i ansigtet og på numse, lår og overarme.

Anmeld

6. september 2010

Moar'en

Det kunne godt ligne et virus udslæt.

Anmeld

6. september 2010

bette

MamaMis. skriver:

Første gang jeg opdagede noget var egentlig igår, ved lysken og ned mod skridtet, men det slog jeg lidt hen, da jeg troede det var bleen der havde skarvet, eller varmeknopper.
Men idag da han kom hjem fra dp, havde han det over hele maven, og 10 minutter efter også på ryggen, og nu også lidt i ansigtet og på numse, lår og overarme.

okay det lyder lidt sært synes jeg.. især når det er startet i ble området.. er det væk derfra nu eller er det der stadig?

Anmeld

6. september 2010

Sees

bette skriver:

okay det lyder lidt sært synes jeg.. især når det er startet i ble området.. er det væk derfra nu eller er det der stadig?

Det er der stadig - Bare meget værre.

Anmeld

6. september 2010

bette

MamaMis. skriver:

Det er der stadig - Bare meget værre.

har han ingen feber ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.