Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bette skriver: har han ingen feber ??
har han ingen feber ??
Nej, han havde i fredags - 39,2 - Men intet nu.Han er bare pylleret, og drikker ekstremt meget, og tager sig til øre og tunge, tit.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
og han har det ikke i hovedet?
Jo, der var lidt omkring øre og pande, da jeg lagde ham i seng.
jeg syndes det ligner skarlagnsfeber ... bare i en mild form , det har min søn lige været igennem og det så sådan ud , han havde også kun feber en dag og ondt i øre .... vi var til læge emd ham hvor han fik pincilin og så var det væk et par dage efter
sidder lige og kigger i min bog om sygdomme/virus osv.
symptomerne kan godt ligne kontakt eksem...
men synes dog det er lidt underligt med udslæt i ble området.
bette skriver: sidder lige og kigger i min bog om sygdomme/virus osv. symptomerne kan godt ligne kontakt eksem... men synes dog det er lidt underligt med udslæt i ble området.
Hvad er kontakt eksem ?
(Og tak fordi du gider hjælpe )
ja eller skarlagns feber.
MamaMis. skriver: Hvad er kontakt eksem ? (Og tak fordi du gider hjælpe )
det kan fx være overfor et eller andet man ikke kan tåle, som latex, nikkel, osv osv.
Hvis han ikke viser nogen sygdomstegn så vil jeg umiddelbart tro det er børneeksem.
Jeg troede også først min søn havde fået en masse varmeknopper, men lægen fortalte at varmen godt kunne fremkalde noget børneeksem...
Så altså, hoste, forstyrrede øjne (vi troede det var øjenbetændelse) og bliver irriteret over lys - Drikker meget, spiser mindre - Det kan også være børneeksem og alt det andet i nævner ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128