Zumba...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Frk.S

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg er ærligt talt ret stor modstander af det - kun fordi en eller anden har fået den "gode idé" at tjene kassen på en ny sportsgren, og så bare blandet to allerede eksisterende sportsgrene.

Jeg er mere til almindelig aerobic og dans!

Men der er vel ikke noget galt i at forny sig?

Hvis det kan få flere mennesker i gang med at røre sig, så skidt da med at der er en eller anden der tjener godt på det...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg går til zumba mindst 3 gange om ugen og i låååååååååve it

Går i til zumba eller er det ikke noget for jer...

Hvis i gør hvor tit er i så langs...

Majbritt

Jeg har kendt til Zumba lææææænge før det ramte DK. Ligesom dengang med Pole Fitness.

Kunne godt tænke mig at prøve det, men fordi det bliver markedsført så voldsomt, kan jeg godt blive lidt træt på forhånd, hehe.

Skulle jeg vælge blandt alle typer lige nu, ville det være Pole Fitness, men indtil videre må jeg nøjes med løb pga. pengepungen.

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Weeeeeeeeeeeeeeeeee det var godt... ;-)

Anmeld

6. september 2010

Ranarupta

twinboys skriver:

Det er jo en sportsgren og alle sportsgrene er sundt for kroppen... Men ingen sportsgrene rasler kiloerne af en... Det er også kosten man skal tænke på...

Men jeg kunne ikke leve uden zumba som gør mig så glad

Majbritt

Ja, selvfølgelig har kosten nok den største betydning og det er helt klart bedre at røre sig - end ikke at røre sig.

Tror jeg skal tage veninden under armen, når hun også har født og vores børn begge kan klare sig uden os et par timer (og omvendt

Du får det i hvert fald til at lyde skidesjovt - men har nok været lidt skræmt/irriteret over reklamen fra tv-shop. Men ok, de kan gøre selv en hundehvalp irriterende

Anmeld

6. september 2010

Ranarupta

SpunkenJo skriver:

Ved Zumba alene kan man ikke tabe sig. Men det er en sjov form for motion. Den giver ikke sved på
panden som en hård cirkeltræning gør det, men hellere zimba end slet ingen motion.

Man kan tabe sig med zimba hvis man samtidig lægger sin kost om. Præcis som man skal det ved normal vægttab.

Det eneste der virker er motion og kostomlægning. Der er ingen "easy Way" men det behøver jo ikke være kedeligt. Zumba er godt for både krop og sjæl

Nej, det er klart

Og hvis Zumba var "the easy way" så tror jeg, at det var noget alle kvinder gik til 

Anmeld

7. september 2010

SpunkenJo

Ranarupta skriver:

Nej, det er klart

Og hvis Zumba var "the easy way" så tror jeg, at det var noget alle kvinder gik til 

Tror faktisk lidt at Zumba er "the hard Way"...... De er hårdt ja, men i mine øjne en del mere sjov og ballade. Absolut man får sved på panden når man udfører øvelserne som man skal. Men der er altså ikke noget der kan sætte gang i et vægttab som hjenedødt løb, hård intens styrketræning og interval. (og så kan det overstås på ca. 30 min.....)

Hård interval er noget der batter!!
Zumba er tjotjal sjov i gaden

Anmeld

7. september 2010

twinboys

SpunkenJo skriver:

Tror faktisk lidt at Zumba er "the hard Way"...... De er hårdt ja, men i mine øjne en del mere sjov og ballade. Absolut man får sved på panden når man udfører øvelserne som man skal. Men der er altså ikke noget der kan sætte gang i et vægttab som hjenedødt løb, hård intens styrketræning og interval. (og så kan det overstås på ca. 30 min.....)

Hård interval er noget der batter!!
Zumba er tjotjal sjov i gaden

Jeps og to timer i rap kan anbefales...

Selv om de to timer var fuldstændig ens... men så kunne man jo trinene og øvelserne i 2. time... smiler

Knuzer fra hende der har lidt ømme ben idag...

Anmeld

17. september 2010

Kristina V

A. skriver:

ikke her i kolding desværre

Jeg går om onsdagen i Kolding... I kif...

Anmeld

19. september 2010

A.

Kristina V skriver:

Jeg går om onsdagen i Kolding... I kif...

Hvad kl

Anmeld

19. september 2010

Kristina V

A. skriver:

Hvad kl

17.30 til 18.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.