Zumba...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Siljesmor

Jeg har givet det en chance 2 gange og den ene af gangene var det hende Mie Moltke der underviste, men jeg blir simpelthen ikke fanget af det  Tror det har noget at gøre med at jeg bare INGEN rytme har  Jeg føler mig som en stor trumle der prøver at lave bløde bevægelser med min smækre krop, meeen det går bare ikke helt så godt.... Jeg er ellers ikke en stor pige eller noget, men rytme................ Det skal jeg åbenbart lede laaaaaaaangt efter  Og det irriterer mig, for jeg synes det ser sååå let ud, når alle de andre står der og svinger med hofterne....

Jeg holder mig til mit løb og min boksetræning - se dét kan jeg tilgengæld finde ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

lotte32

Jeg er meldt til et hold og starter om 14 dage og glæder mig

Knus Lotte

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Ranarupta skriver:

Majbritt, taber man sig? 

For når jeg har set reklamer for det i tv, så står der med meget småt nede i hjørnet, at man ikke taber sig med Zumba alene.

Jeg skal have fundet noget aerobic-agtigt noget, der er skidesjovt og noget, som jeg gider at blive ved med at gå til - altså når jeg engang kan lægge Albert fra mig
Hvis det bliver bare det mindste kedeligt, så stopper jeg...  

Det er jo en sportsgren og alle sportsgrene er sundt for kroppen... Men ingen sportsgrene rasler kiloerne af en... Det er også kosten man skal tænke på...

Men jeg kunne ikke leve uden zumba som gør mig så glad

Majbritt

Anmeld

6. september 2010

A.

ja det er sjovt men desværre alle  hold træner tirsdag og torsdag og der kan jeg ikke

Anmeld

6. september 2010

twinboys

A. skriver:

ja det er sjovt men desværre alle  hold træner tirsdag og torsdag og der kan jeg ikke

Her i Haderslev kan man både gå mandag tirsdag onsdag torsdag og fredag... Weeeee

Anmeld

6. september 2010

Nadia&Daniel

Er på venteliste (stand-by-liste), så når jeg har født og er klar, kommer jeg bare på holdet  Ihh glæder mig

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Er på venteliste (stand-by-liste), så når jeg har født og er klar, kommer jeg bare på holdet  Ihh glæder mig

Weeeeeeeeeeeeeee dejligt,...

Anmeld

6. september 2010

Nadia&Daniel

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeee dejligt,...

Det er min svigermor og svigerinde som er begyndt på holdet, men da jeg er gravid (31+6) havde de ikke lige tænkt på at spørge mig. Men hey, det satte svigerfar lige en lille stopper for. Han kontanktede holdlederen, og fik ordnet det sådanne at jeg kom på holdet, og bare kan starte når jeg har født og er klar - uden betaling for at stå på listen.

Så fik jeg en lille sms om at det havde han klaret "uden om min ryg og viden" - se det var en god sms at få på en fødselsdag (02.09)

Så selvom man kan havde sine op -og nedture med sviger - så er de sgu dejlige alligevel

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Det er min svigermor og svigerinde som er begyndt på holdet, men da jeg er gravid (31+6) havde de ikke lige tænkt på at spørge mig. Men hey, det satte svigerfar lige en lille stopper for. Han kontanktede holdlederen, og fik ordnet det sådanne at jeg kom på holdet, og bare kan starte når jeg har født og er klar - uden betaling for at stå på listen.

Så fik jeg en lille sms om at det havde han klaret "uden om min ryg og viden" - se det var en god sms at få på en fødselsdag (02.09)

Så selvom man kan havde sine op -og nedture med sviger - så er de sgu dejlige alligevel

ihhhhh hvor er han dog søøøød... dejlig svigerfar...

Anmeld

6. september 2010

Pia.

Ja jeg går til Zumba og jeg elsker det... Går sammen med et par veninder og min søster og det er super fedt og sjovt... elsker det simpelthen og så syntes jeg det er effektivt og slankende og meget hårdt - hun giver den virkelig gas vores instruktør...

havde et tråd magen til din for små 14 dage siden

https://www.baby.dk/debat/60485pi1/ordet-er-frit/zumba----hvem-for-uden-mig----.aspx

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.