Zumba...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Mka

Jeg synes det er rigtig sjovt har har gået til det i et par mdr, men så begyndte alle DK piger at synes det er sjovt, så de holdt man kunne melde sig på ï fitness worl, de var simpelthen så booket og lange vente lister på op til 70 bare på EN time. TJaa så faldt jeg sørme af på den. Ville godt gå til det et andet sted en fitness world, men kan ikke rigtig finde noget der hvor jeg bor, og gider ikke tage langt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

A.

twinboys skriver:

Her i Haderslev kan man både gå mandag tirsdag onsdag torsdag og fredag... Weeeee

ikke her i kolding desværre

Anmeld

6. september 2010

betski

Frk.S skriver:

Jeg går til det 2 gange om ugen, og det er bare så sjovt.

Jeg dyrker generelt meget sport, men det her er bare skægt. Personligt synes jeg ikke det er vildt hårdt - jeg får da sved på panden, men det er slet ikke sådan at jeg er helt færdig når jeg har været afsted. Jeg kan ellers godt lide når man virkelig kan mærke man har lavet noget. Men det her er bare så sjovt, at det er et fint supplement til andet sport - en fin måde at få lidt ekstra motion.

Hmm du synes ikke det er hårdt. Mon du så giver dig 100% Der er selvfølgelig også forskel på instruktører. Den første gang jeg var til Zumba svedte jeg ikke voldsomt meget, men det var kun fordi jeg ikke gav mig fuld ud. Nu den dag i dag, er mit hår og mit tøj gennemblødt af sved. Det handler jo om at få armene godt over hovedet (min op over hjertet) godt ned i knæ når det kræves og bare danse igennem. Jeg har een gang taget hjem fra Zumba uden at svede voldsomt, og dette kun fordi jeg havde lungebetændelse og ikke kunne yde max

Anmeld

6. september 2010

betski

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER Zumba

Jeg var ude at undervise for første gang i lørdags til en polterabend. Nøj hvor var det fedt!! Glæder mig sindsygt meget til næste lørdag, hvor jeg igen har et event jeg skal undervise til

Anmeld

6. september 2010

twinboys

duddi. skriver:

Hmm du synes ikke det er hårdt. Mon du så giver dig 100% Der er selvfølgelig også forskel på instruktører. Den første gang jeg var til Zumba svedte jeg ikke voldsomt meget, men det var kun fordi jeg ikke gav mig fuld ud. Nu den dag i dag, er mit hår og mit tøj gennemblødt af sved. Det handler jo om at få armene godt over hovedet (min op over hjertet) godt ned i knæ når det kræves og bare danse igennem. Jeg har een gang taget hjem fra Zumba uden at svede voldsomt, og dette kun fordi jeg havde lungebetændelse og ikke kunne yde max

Ja fuld skrue så sveder man... og ihhh glæder mig til i aften og så 2 timer i rap... mon jeg kan holde til det... og så lige en time imorgen igen...

Majbritt

Anmeld

6. september 2010

Fiona78

Går også til det 3 gange om ugen og er vild med det

Vil lige sige at jeg bestemt ingen rytme har men bare gør det så godt jeg kan, som min træner siger du kan ikke gøre det forkert og alle har hver deres måde at udtrykke dansen på, så man skal bestemt ikke holde sig tilbage bare fordi man er bange for at dumme sig, man kommer i super humør af det

Og jeg har allerede efter 2 mdr tabt mig betydeligt, ved ikke hvor meget da jeg ikke vejer mig men det kan både ses og mærkes på tøjet

Anmeld

6. september 2010

Frk.S

duddi. skriver:

Altså nej, jeg synes ikke det er vildt hårdt. Jeg synes såmænd jeg giver mig selv 100 %, men måske det hænger sammen med at jeg i forvejen dyrker ret hård motion - så zumba er let i forhold til.

Altså det er jo ikke fordi jeg ikke sveder og får pulsen op.

Anmeld

6. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er ærligt talt ret stor modstander af det - kun fordi en eller anden har fået den "gode idé" at tjene kassen på en ny sportsgren, og så bare blandet to allerede eksisterende sportsgrene.

Jeg er mere til almindelig aerobic og dans!

Anmeld

6. september 2010

JustAnotherName

Har ikke prøvet det......men ja, måske det var noget !?!

Anmeld

6. september 2010

Kløver

Jeg har stemt blankt, da jeg Så gerne ville gå til Zumba, men ikke kan pga mit handicap, så var ik lige en stemme der passede på mig. Synes bare det ser så fedt ud, og får virkelig lyst til at være med, men ja desværre så kan jeg ikke.

Men havde jeg kunnet så var jeg hoppet med på Zumba-vognen, istedet nøjes jeg med med spinning, det kan jeg bedre, på min egen måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.