Zumba...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Zumba noget for dig???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.151 visninger
46 svar
0 synes godt om
5. september 2010

twinboys

Jeg går til zumba mindst 3 gange om ugen og i låååååååååve it

Går i til zumba eller er det ikke noget for jer...

Hvis i gør hvor tit er i så langs...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

twinboys

Guuuud sikke mange der ikke kender til zumba...

Her er en smagsprøve...

Bløde bevægelser, løse hofter, sved på panden og smil på læben. Alle de monotone pumpebevægelser fra aerobic er skiftet ud, og energien bliver i stedet smeltet sammen af latinamerikanske, inciterende rytmer og dansetrin med hård konditionstræning.

Navnet er zumba. En ny form for fitnessdans, der med nærmest eksplosiv fart er gået hen og blevet én af de mest populære træningsformer i USA.

Med sin intensitet og sin appel til samtidig med motionen at give humøret et ekstra nøk opad, er zumba-fitness nu også i gang med at indtage Danmark.

Anmeld

5. september 2010

wamse

Stemte blankt, for ville rigtig gene gå til det, men der er ikke tid eller råd til det pt. Så vil klart starte når det engang er muligt ;-)

Anmeld

5. september 2010

M.O.A.R.

Ja da, går allerede til det, eller er i hvert fald tilmeldt til opstart på torsdag og glææder mig sindssyg meget!

Anmeld

5. september 2010

Marlene.B

Jeg var til første time i november 09 og idag kan jeg slet ikke leve uden, jeg elsker det og kan mærke mit humør er MEGET bedre, man bliver glad i låget og vægten går ned. Jeg fortæller alle hvor skønt det er og har fået en del med på vognen.

Heyyyy let´s zumba

Anmeld

5. september 2010

Mie A

Starter på torsdag... glæder mig

Anmeld

6. september 2010

Ranarupta

twinboys skriver:

Guuuud sikke mange der ikke kender til zumba...

Her er en smagsprøve...

Bløde bevægelser, løse hofter, sved på panden og smil på læben. Alle de monotone pumpebevægelser fra aerobic er skiftet ud, og energien bliver i stedet smeltet sammen af latinamerikanske, inciterende rytmer og dansetrin med hård konditionstræning.

Navnet er zumba. En ny form for fitnessdans, der med nærmest eksplosiv fart er gået hen og blevet én af de mest populære træningsformer i USA.

Med sin intensitet og sin appel til samtidig med motionen at give humøret et ekstra nøk opad, er zumba-fitness nu også i gang med at indtage Danmark.

Majbritt, taber man sig? 

For når jeg har set reklamer for det i tv, så står der med meget småt nede i hjørnet, at man ikke taber sig med Zumba alene.

Jeg skal have fundet noget aerobic-agtigt noget, der er skidesjovt og noget, som jeg gider at blive ved med at gå til - altså når jeg engang kan lægge Albert fra mig
Hvis det bliver bare det mindste kedeligt, så stopper jeg...  

Anmeld

6. september 2010

Frk.S

Jeg går til det 2 gange om ugen, og det er bare så sjovt.

Jeg dyrker generelt meget sport, men det her er bare skægt. Personligt synes jeg ikke det er vildt hårdt - jeg får da sved på panden, men det er slet ikke sådan at jeg er helt færdig når jeg har været afsted. Jeg kan ellers godt lide når man virkelig kan mærke man har lavet noget. Men det her er bare så sjovt, at det er et fint supplement til andet sport - en fin måde at få lidt ekstra motion.

Anmeld

6. september 2010

SpunkenJo

Ranarupta skriver:

Majbritt, taber man sig? 

For når jeg har set reklamer for det i tv, så står der med meget småt nede i hjørnet, at man ikke taber sig med Zumba alene.

Jeg skal have fundet noget aerobic-agtigt noget, der er skidesjovt og noget, som jeg gider at blive ved med at gå til - altså når jeg engang kan lægge Albert fra mig
Hvis det bliver bare det mindste kedeligt, så stopper jeg...  

Ved Zumba alene kan man ikke tabe sig. Men det er en sjov form for motion. Den giver ikke sved på
panden som en hård cirkeltræning gør det, men hellere zimba end slet ingen motion.

Man kan tabe sig med zimba hvis man samtidig lægger sin kost om. Præcis som man skal det ved normal vægttab.

Det eneste der virker er motion og kostomlægning. Der er ingen "easy Way" men det behøver jo ikke være kedeligt. Zumba er godt for både krop og sjæl

Anmeld

6. september 2010

Tina2

Jeg gik til det indtil jeg var i 26. uge (1 gang pr uge)..... Skal helt sikkert afsted igen, når jeg kan:-)

Elsker det!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.