Hvem skal med til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

oo

vi skal fprhåbentlig have en hjemmefødsel og der skal Søren og jordmor være med og min mor skal være praktisk gris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

sarahb

Jeg havde min mand selvfølgelig og min mor og min dengang 16 årige niece (hun ville klippe navle strengen så hun skulle selvfølgelig være der hele vejen)
Det var perfekt og det var en skøn fødsel

Anmeld

5. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her var der ingen tvivl, min mand og ingen andre. Det er blevet så moderne, at have både 1, 2, 3, 4 mfl. med og det havde jeg på ingen måde lyst til. Det var en oplevelse kun for min mand og jeg (og selvfølgelig JM, studerende)

Anmeld

5. september 2010

misslea

merichs skriver:

Jeg har også hele tiden sagt at jeg absolut ikke vil have andre end min kæreste med til fødslen. Men igår blev jeg alligevel i tvivl. Snakkede så med kæresten om at det måske var en god idé med en "back-up". Så nu bliver det nok sådan at jeg spørger min lillesøster om hun vil være der. Hun har godt nok ingen "erfaring" når det kommer til fødsler, men jeg er sikker på at hun vil være rigtig god til at få mig til at slappe af, hvis jeg panikker. Ikke at jeg ikke tror kæresten kan gøre det, men at vide at jeg har hende i baghånden, tror jeg vil være en stor hjælp.

Marlene

Ja nemlig

Jeg snakkede også længe med min mand om det, så han ikke skulle føle, at han ikke var "nok" hjælp for mig...!! For tror egentlig bare, at det er 2 vidt forskellige ting, de kan bidrage med, og det vil jeg nok sætte pris på, når jeg er i siyuationen...!!

Men nu må vi se, om jeg for søsters hjælp.....

fra Lea

Anmeld

5. september 2010

Omerovic

merichs skriver:

Der har sikkert været indlæg omkring det før. Men nu spørger jeg altså : Hvem havde I med/skal I have med, når I skal føde? Og hvorfor var det lige den/dem I valgte?

Vh Marlene 36+0

Jeg skal have min mand med (selvfølgelig), også min mor ik så stor en smerte uden Mutti min lillesøster og lillebror har ingen grund for dem, må bare have dem med <3

Anmeld

8. september 2010

SoffiLine

Jeg skal have Danny (barnets far) med, min mor  En veninde & så har min lillebror på 10 år spurgt om han må komme med. 

Min første tanke var: Ej kan han klare det?!

Men han skal ha chancen og hvis det blir  for meget for ham er der nogen der kan ta sig af ham 

Anmeld

8. september 2010

Chewy

Sakris skriver:

Jeg skal kun have min kæreste med. Lige nu er det også passende for hvad jeg kan overskue.

Gud hvor er du smuk på dit profilbillede Undskyld, men var lige nødt til at sige det!!

Anmeld

8. september 2010

Anja&jesper

merichs skriver:

Der har sikkert været indlæg omkring det før. Men nu spørger jeg altså : Hvem havde I med/skal I have med, når I skal føde? Og hvorfor var det lige den/dem I valgte?

Vh Marlene 36+0

Planen hos os er at min forlovede og min mor skal med.

Jeg gider ikke have så mange med da jeg mener det er en stor oplevelse for faren og moren men da jeg er meget tæt knyttet til min mor og hun altid har været der så skal hun også med.

Anmeld

8. september 2010

puslepigen

Ja hos os er det sådag at jeg skal selvføldig have en jm. og så skal jeg have en god veninde med der selv har født før.. ja min forlovet ville ikke med og det er fint med mig..

Anmeld

8. september 2010

serinasmor

Jeg havde min kæreste (som også er barnets far) med til fødslen... personligt kunne jeg ikke drømme om at have min mor eller min svigermor med..og havde faktisk aldrig tænkt tanken... men det er jo en smagssag...

jeg var glad for mit valg ... kæresten var en fantastisk god støtte for mig under veerne ... og så er det jo rart at have delt denne oplevelse med den man gerne vil dele resten af sit liv med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.