Hvem skal med til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Susanne79

Jeg havde kun min kæreste med. Kunne bare ikke overskue at der skulle være andre til stede på det tidspunkt. Faktisk var der ingen andre der vidste at fødslen var gået igang, for vi orkede ikke at have familien og vennerne hængende i telefonen for spørge om hvordan det går og om det snart er overstået......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Maja_4000

Jeg regner med , at det kun er min kæreste som skal med (: 
Men hvis nu han besvimer eller noget andet åndssvagt ,  ringer jeg efter min moar som bor næsten lige ved siden af :p

Anmeld

5. september 2010

camsko88

Jeg skal kun have min kæreste med.
er bange for at hvis der kommer mange flere med bliver det et stort cirkus

Anmeld

5. september 2010

line melias mor

valgte min kæreste  og min mor. jeg var så overlykkelig for at have min mor med. ville aldrig have født uden min mor ved min side. hun er for mig den bedste mor i verden og den jeg vil dele alt med.

Anmeld

5. september 2010

Sakris

Jeg skal kun have min kæreste med. Lige nu er det også passende for hvad jeg kan overskue.

Anmeld

5. september 2010

Anneiris

Min kæreste & min mor skal med mig ind, når jeg skal føde!

Mvh
Anne
33+6

Anmeld

5. september 2010

Isabella_mor

jeg tager min kæreste og min søster med... 

Anmeld

5. september 2010

nvm

til min første datter var faren og min mor med.. jeg valgte min mor fordi hun er altid en god hjælp og har selv prøvet det 4 gange med hendes børn. og 3 gange med børnebørn faren var selvf. med fordi vi var kærester...

til nr 2 skal jeg kun ha min mor med

faren vil jeg ikke ha med da vi ikek er sammen,og han har en ny nu...

Anmeld

5. september 2010

merichs

misslea skriver:

Hej søde....

Jamen min mand er jo selvfølgelig selvskrevet - det er klart!!! Det har hele tiden været min mening, at det KUN skulle være os 2, og ingen andre....!!!

Men nu her, hvor det nærmer sig med hastige skridt, har jeg tænkt en hel del over, hvilken oplevelse og opgave, der venter forude!! Min elskede søster har 2 børn, og har selv været igennem hele møllen for ikkke så forfærdelig lang tid siden...!! Hun er en virkelig stærk pige, der kan bidrage med nogle helt andre ting, end jeg tror min mand vil kunne!! Han er helt sikkert den, der vil trøste og nurse..., hvilket jeg helt sikkert får brug for!! Men samtidig kender min søster til hele det her hullum-hej, og kan komme med gode råd og ikke mindst energi....!! Hun kan råbe af mig og heppe på en måde, som min mand aldrig ville....!! Så derfor lavede jeg faktisk aftalen med hende igår, at HVIS jeg får brug for hende, så er hun klar ved telefonen, og kan rykke ud med det vuns!!!

Som udganggspunkt er det stadig kun Martin og jeg, som skal klare det sammen... men hvis jeg oplever et behov for, at hun kommer, er det dejligt og trykt at vide, at hun er klar!!!

For jeg må indrømme, at jeg er meget spændt på det alt sammen.. g nu hvor det allerede har været tæt på, at jeg gik i fødsel, så har jeg virkelig tænkt meget over, hvad der venter os!! Jeg glæder mig helt vildt, men puha, det er også llidt skræmmende

Mange fra Lea

Jeg har også hele tiden sagt at jeg absolut ikke vil have andre end min kæreste med til fødslen. Men igår blev jeg alligevel i tvivl. Snakkede så med kæresten om at det måske var en god idé med en "back-up". Så nu bliver det nok sådan at jeg spørger min lillesøster om hun vil være der. Hun har godt nok ingen "erfaring" når det kommer til fødsler, men jeg er sikker på at hun vil være rigtig god til at få mig til at slappe af, hvis jeg panikker. Ikke at jeg ikke tror kæresten kan gøre det, men at vide at jeg har hende i baghånden, tror jeg vil være en stor hjælp.

Marlene

Anmeld

5. september 2010

Silas&Mille

Jeg skal 'kun' have min kæreste/barnets far med til fødslen. Har egentligt ikke haft nogen ide om at enten mor eller svigermor skulle med, men det er nok måske lidt fordi de begge har minimum 12 timers kørsel foran sig hvis det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.