merichs skriver:
Der har sikkert været indlæg omkring det før. Men nu spørger jeg altså
: Hvem havde I med/skal I have med, når I skal føde? Og hvorfor var det lige den/dem I valgte?
Vh Marlene 36+0
Hej søde....
Jamen min mand er jo selvfølgelig selvskrevet - det er klart!!! Det har hele tiden været min mening, at det KUN skulle være os 2, og ingen andre....!!!
Men nu her, hvor det nærmer sig med hastige skridt, har jeg tænkt en hel del over, hvilken oplevelse og opgave, der venter forude!! Min elskede søster har 2 børn, og har selv været igennem hele møllen for ikkke så forfærdelig lang tid siden...!! Hun er en virkelig stærk pige, der kan bidrage med nogle helt andre ting, end jeg tror min mand vil kunne!! Han er helt sikkert den, der vil trøste og nurse..., hvilket jeg helt sikkert får brug for!! Men samtidig kender min søster til hele det her hullum-hej, og kan komme med gode råd og ikke mindst energi....!! Hun kan råbe af mig og heppe på en måde, som min mand aldrig ville....!! Så derfor lavede jeg faktisk aftalen med hende igår, at HVIS jeg får brug for hende, så er hun klar ved telefonen, og kan rykke ud med det vuns!!!
Som udganggspunkt er det stadig kun Martin og jeg, som skal klare det sammen... men hvis jeg oplever et behov for, at hun kommer, er det dejligt og trykt at vide, at hun er klar!!! 
For jeg må indrømme, at jeg er meget spændt på det alt sammen.. g nu hvor det allerede har været tæt på, at jeg gik i fødsel, så har jeg virkelig tænkt meget over, hvad der venter os!! Jeg glæder mig helt vildt, men puha, det er også llidt skræmmende 
Mange
fra Lea
Anmeld