Min den første datter som er født i 2003 er født som stjernekigger.
Det gik fint i udvidelsesfasen. Og da jeg var fuldt åbent finder de ud af at hun ligger forkert, så de forsøger at vende hende uden held, jeg presser og presser og de hiver og drejer.
Pludselig dykker hendes hjertelyd. Men retter sig, jeg har på dette tidspunkt presset 45 minutter og jeg har endnu ikke født hovedet. Hun dykker igen og retter sig ikke op med det samme og så går tingene stærkt. Et mylder af mennesker kommer ind på stuen, jeg bliver klippet, en blød kop bliver sat på hendes, men hun hopper af. Hjertelyden forsvinder og en hård kop bliver sat på. og så bliver hun eller hevet ud og hun har navlestrengen 2 gange viklet rundt om halsen/skuldrene, det er sandsynligvis sket da de har forsøgt at vende hende.
Under forløbet hvor jeg var blevet klippet var lægerne/sygeplejeskerne ligeglade med om jeg havde veer eller ej, hun skulle bare ud nu.
I dag har jeg en dejlig pige på 7 år, som stortrives!
Da jeg skulle have nr. 2 var jeg sikker på at jeg ikke ville føde hende naturligt, men en fantastiske jordemoder overtalte mig til at prøve og at fødslen ville blive stoppet så snart jeg ønskede det. Det er jeg den dag i dag glad for.
Jeg forstår godt hvordan du har det - selvom det er 7 år siden jeg fødte hende bliver jeg stadig ked af det hvis jeg skal fortælle om det men det men det er blevet meget bedre med tiden.
Jeg har brugt det at læse journalen fra sygehuset igennem for at bearbejde det.
du får et KÆMPESTORT 

fra mig
Anmeld