SanneBoe skriver:
Åhh, min dreng er sssååå afhængig af mig når han skal sove, han skal helst ligge hos mig (Han er 7 mdr.) mens jeg sidder i sofaen og da jeg jo venter nr. 2 til Januar skal det jo meget gerne være sådan at jeg kan lægge ham i seng også han selv sover i hvert fald nar den lille kommer, hvordan gjorde i??
Har læst: "Godnat og sov godt" og må ærlig indrømme at det er da det væreste møg vi længe har prøvet........
Nogle råd??
hej
Jeg har selv to små, og da min datter var 8 mdr gammel og jeg var gravid i 6 md med min dreng, begyndte vi at lægge hende i hendes seng i værelset alene. Selvom jeg var meget ked af det og bange for hvordan hun ville reagere.
Vi startede kl 20 , og de to første nætter græd og skreg hun i ca en time inden hun faldt i søvn. Jeg stod foran døren og lyttede. øj det var hårdt at høre på og blev selv helt ked af det, men jeg gav ikke efter.
efter det lagde jeg hende i seng og sad på gulvet ved siden af sengen indtil hun faldt i søvn, så hun kunne se at jeg var der,men at det er sovetid. hun græd højst 20 min og da hun ikke fik reaktion fra mig af, sov hun.
et par dage senere holdt jeg helt op med at gå ind til hende, og hun sover så snart hun blev lagt i seng. Jeg siger kun godnat til hende og giver hende et kys.
Selvfølgeligt er det ikke nemt hver nat, men for det meste er hun selv så træt kl 20, at hun bare glæder sig til at blive lagt i seng. Og hun har en lille prinsesse lampe tændt så det ikke er helt mørkt.
Ved ikke om det kan hjælpe at prøve..
Anmeld