øh kom så lige ned til vi andre igen....sloggi haler dig! lol.
det du oplever er så totalt normalt for den alder Ea har!
du er ikke ved at blive skør i hovedet, slet ikke....
Du har sørme fået dig en lille mini-christian! Tillykke med hende...og så er der her jeg gerne vil indskyde til Tynen, hvis du magter det Susan gennemgår, x 2, så skal i have gang i en bebs mere! Hvis ikke, så lad være!
For det her stadie gennemgår alle bare...entet på højt plan eller på lavt, Ea kan åbenbart finde dine svage punkter, og gør det!
Alfa og omega er at dig og Jannik arbejder sammen, og hun ikke kan drive den ene længere end den anden, altså at i er 100 % enige om hvordan i tackler det!
Aj jeg lyder røv klog...men jeg sad i det med Christian, som enlig mor...og kan godt huske hvor mange aftner jeg har grædt mig i søvne af afmagt.
Men det stopper igen, bare rolig!
jeg kan give dig et enkelt triks, og så kan du bruge det eller lade være...jeg har nævnt det før, og nævner det meget gerne igen...for det har altså sin virkning!
Din talemåde Susan...det du skriver her, hvis du læser det igennem igen, er faktisk at du giver hende valget at hun kan skændes med dig...f.eks, du siger da hun slæber emil...det skal du ikke, og banko, tænker hendes hjerne, hvorfor skal jeg ikke det, jow jeg skal da!
prøv lige at vende din måde at formulere dig på over for hende...
jeg gjore det med Chr og det virker! kald mig bare spasser ...men det gør det!
Du skal bruge vendinger som jeg vil have...uden at bruge ordet IKKE,
Det vil sige at du skulle have sagt, Ea jeg vil ha du stopper med at slæbe Emil, eller Ea jeg vil have du er stille, eller Ea jeg vil have du børster tænder.
du må ikke sige Ea jeg vil ikke have du slæber emil, jeg vil ikke have du gør sådan og sådan...
ja du tror nok jeg er helt tosset, men det der faktisk sker er, at du har fortalt hende at det er dit valg, og ikke til diskution...
og det virker sgu.
du kan jo evt. lave en test med hende i morgen, hvis f.eks du ved hun ikke vil spise sin morgenmad, så start med at at sige, Ea jeg vil have du kommer og spiser.
bare prøv det en enkelt gang, og måske tænk over hvordan du siger det, så det ikke er hendes valg, men dit og Janniks.
jeg håber du forsøger det søde, for her gav det pote!
good luck sweety...er du nede på jorden igen.
du får sgu lige et knus for det er dælme en sej kamp!
Anmeld