Forsikring af barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2008

mor til en del

Vi har også alle børn forsikret, vi har allerede to anmelderlser på tandskader liggende hos dem, altså hvor børnene har stødt tænderne voldsomt, og der ikke er noget at se i første omgang, men skulle der bliver problemer senere dækker forsikringen.

Jeg ville ikke turde at lade være, der er også dækning hvis de ødelægger noget når vi er i byen, så må man godt nok ikke være inviteret, men hvem er det hvis uheldet er ude...:$

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2008

Muffinmus

Nej, men hun har ferie hende der står for det lige nu. når hun kommer tilabre må jeg lige høre hedne præcis hvad den dækker. For synes ikke den million er det store i skadeerstatning hvis han bliver invalid...det dækker sgu ikke en dyt jo. Heller ikke de 50.00 føler jeg kunne være et plaster ved et dødsfald...nærmest som en hån i stedet for.

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

altså det med de 50000 ved dødsfald kan jeg da godt se er et mærkeligt beløb!! men en million er sgu mange penge her hjemme - i forhold til 0 kr!!!!! ikke at jeg mener det hjælpe mig eller trøste mig. så kunne mit barn måske bruge dem til at få et nemmere bedre liv som invalid....

hvis en familie ikke havde mange penge og gerne ville ha en smuk begravlese for deres barn ville man da også kunne bruge pengene...
så er 50.000 da en go slat!

Anmeld

19. juli 2008

Muffinmus

ka li ja skriver:

altså det med de 50000 ved dødsfald kan jeg da godt se er et mærkeligt beløb!! men en million er sgu mange penge her hjemme - i forhold til 0 kr!!!!! ikke at jeg mener det hjælpe mig eller trøste mig. så kunne mit barn måske bruge dem til at få et nemmere bedre liv som invalid....

hvis en familie ikke havde mange penge og gerne ville ha en smuk begravlese for deres barn ville man da også kunne bruge pengene...
så er 50.000 da en go slat!

Ja, det er da mange penge, men ikkke i det lange løb. Men føler nok jeg abre ikke ville få noget ud af det fordi der ALDRIG skal ske min lille dreng noget.... kun NABOEN...og de har ingen små unger:)

Anmeld

20. juli 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

bm så meld hende da ind i jehovas vidner8D8D eller det hedder det vel ikke. men i mit hovede er det en klub man er medlem af, og er man hooligan blir man smidt ud... lidt ligesom dansk fodbold lol

forsikringen dækker også hvad dit barn gør ude hos andre! altså ødelægger. det gjorde vores på alexander i hvert fald:D den var vi heldige at ha. da han da i ny og næ kan komme til at ødelægge ting!!!!8(8(

Ha ha 8D

Tror I har ret, I forsikrings Menschen (hvorfor føler jeg behov for at smide med tyske gloser, når det kommer til forsikring?)
Må hellere få forsikret hende så... Men jeg nægter at få en forsikring for Det Utroligt Unævnelige 8( Tjekkede lige vores forsikringsselskab og de gav 10.158,- i tilfælde af Det Utroligt Unævnelige... AAAARRRRGHHHH!!! Det vil jeg slet ikke have!! Til gengæld kunne man selv bestemme invaliditetssummen... Hmmm. Formoder præmien bliver derefter så. Men du godeste, hvis der sker noget Utroligt Unævneligt med hende, så hopper jeg ud fra noget meget højt, så de kan begrave os sammen og så kan min livsforsikring vel dække den sag.
Ikke et ORD mere om den sag herfra.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.