Forsikring af barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Forsikring til barn/børn er

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.713 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. juli 2008

Muffinmus

Vores kære forsikringsselskab er ved at høre om cvi ikke lige skal have knægten forsikret. Han er indtil videre kun medlem af Danmark, men ikke forsikret.
Den koster ca 1100 kr om året for det første barn og re gratis for de næste børn. Dækker sådan et ikke så godt synes jeg.
Noget med 50.000 ved dødsfald og 1 mio ved alvorlige men og evig handicaps osv.
Hvad dælen har i gjort????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

Anja

Synes det er en selvfølge at forsikre sine børn. Vores blev forsikret kort tid efter de kom til verden.

Kan ikke huske beløbene, men noget i retning af det du skriver mener jeg.

Anmeld

14. juli 2008

Susan1978

Anja skriver:

Synes det er en selvfølge at forsikre sine børn. Vores blev forsikret kort tid efter de kom til verden.

Kan ikke huske beløbene, men noget i retning af det du skriver mener jeg.

Det samme gjorde vi. !

Anmeld

14. juli 2008

Loggidut

jeg vil gerne have en aner ikke hvad vi har...michael har lavet noget med vi vist er dækket ind over den total forsikring vi har...

og ja det er en self.

så jeg har stemt nummer 1 uden dog at være helt klar på hvad vi egentlig har af forsikringer...det har jeg sgu en mand til at greje for mig!

Anmeld

14. juli 2008

ka li ja

vores forsikringsselskab siger at det ikke er nødvendigt at forsikre arthur før han bliver 3. indtil er han under os...
mærkeligt de ikke nævnte noget om det da jeg forsikrede alexander da han var et ½ år!!!
nå men her er det ikke nødvendigt. men når det blir, så blir han forsikret med det samme!!
er glad for vi havde vores på alexander, for han har smadret mange ting!!!:$

Anmeld

14. juli 2008

Muffinmus

Hmmm...kunne være jeg lige skulle spørge hende om han så evt ikke kunne være under vores eller noget.
synes det er svært, for synes ærlig talt ikke jeg kan bruge den dækning til en skid....

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Vi fik samme besked som Kalaha, så altså ikke noget vi har gjort noget ud af indtil videre :)

Anmeld

15. juli 2008

Balderson

Hej

Jeg har allerede lavet en huskeseddel om at lige så snart jeg har født, så skal jeg have bettemanden meldt ind i "Sygeforsikring Danmark" og så har jeg forhandlet med mit forsikringselskab, så bettemanden er forsikret de 3 første år gratis...

Jeg elsker at presse mit forsikringselskab :D

Mvh

Anmeld

15. juli 2008

Plysbjørnen

Vi har valgt at forsikre Laura, vi har det de kalder for en Familie ulykkesforsikring, og ja den dækker os alle 3, og den skal Lillebror også på når han kommer til verden... Vi giver tror det er 3500 for den.

Betina

Anmeld

15. juli 2008

charlottekri

vi giver 700 om året for en ulykkesforsikring på vores datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.