Forsikring af barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2008

Tikki

Vores forsikring dækker til de er 3 år - vi har Tryg....men med en klækkelig rabat gennem ingeniørforningen, da min mand er ingeniør :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

Hudi

vi har forsikret både Uma og Liva. Det koster 250 kr om året pr barn i vores forsikringsselskab.
Hilsen Heidi

Anmeld

15. juli 2008

Lene76

vi har osse begge unger forsikret..... har heldigvis ik haft brug for det. Ved ik helt hva det koster og hva præcist det dækker, men det har manden styr på, og nu er han startet i nyt job hos et forsikringelvskab så lur mig om han ik lige går alle vores forsikringer igennem....;)

Anmeld

16. juli 2008

betinaaarhus

for mig er det en selvfølge at vi alle er forsikret.

Anmeld

18. juli 2008

birgittemarie

Hmmm... Vi har også kun forsikret kræet hos Danmark.
Må jeg spørge; hvad dækker de forsikringer egentligt ud over invaliditet og Det Utroligt Unævnelige 8(?

Vi har længe overvejet om vi skal eller ikke skal have hende forsikret flere steder, men kan selvfølgelig godt se, det er meget snedigt, hvis der - GUD FORBYDE DET - skulle ske en ulykke, der invaliderede hende og der var brug for vieles Geld til at passe hende, men er der andre gode grunde til det?

Kh Birgitte, som har set et slæng fra Jehovas Vidner i Århus i dag 8D

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

bm så meld hende da ind i jehovas vidner8D8D eller det hedder det vel ikke. men i mit hovede er det en klub man er medlem af, og er man hooligan blir man smidt ud... lidt ligesom dansk fodbold lol

forsikringen dækker også hvad dit barn gør ude hos andre! altså ødelægger. det gjorde vores på alexander i hvert fald:D den var vi heldige at ha. da han da i ny og næ kan komme til at ødelægge ting!!!!8(8(

Anmeld

19. juli 2008

Tut

Noah er forsikret under vores forsikring til han bliver 3 år.

Anmeld

19. juli 2008

Muffinmus

ka li ja skriver:

bm så meld hende da ind i jehovas vidner8D8D eller det hedder det vel ikke. men i mit hovede er det en klub man er medlem af, og er man hooligan blir man smidt ud... lidt ligesom dansk fodbold lol

forsikringen dækker også hvad dit barn gør ude hos andre! altså ødelægger. det gjorde vores på alexander i hvert fald:D den var vi heldige at ha. da han da i ny og næ kan komme til at ødelægge ting!!!!8(8(

Hmm.... synes bare hun sagde noget i retning af.." den dækker 50.000 ved død og 1 mio. ved varige handicaps/invaliditet. Hvad fanden kan jeg bruge det til ... jamen helt ærligt???

Anmeld

19. juli 2008

Anja

birgittemarie skriver:

Hmmm... Vi har også kun forsikret kræet hos Danmark.
Må jeg spørge; hvad dækker de forsikringer egentligt ud over invaliditet og Det Utroligt Unævnelige 8(?

Vi har længe overvejet om vi skal eller ikke skal have hende forsikret flere steder, men kan selvfølgelig godt se, det er meget snedigt, hvis der - GUD FORBYDE DET - skulle ske en ulykke, der invaliderede hende og der var brug for vieles Geld til at passe hende, men er der andre gode grunde til det?

Kh Birgitte, som har set et slæng fra Jehovas Vidner i Århus i dag 8D

Vi har været glade for forsikringen, da Elias jo har slået begge sine fortænder og de er jo så forsikrede ud i fremtiden, da det er meldt til forsikringen.

Anmeld

19. juli 2008

ka li ja

MariaE skriver:

ka li ja skriver:

Hmm.... synes bare hun sagde noget i retning af.." den dækker 50.000 ved død og 1 mio. ved varige handicaps/invaliditet. Hvad fanden kan jeg bruge det til ... jamen helt ærligt???

hvis han skulle blive handicappet - ville det så ikke være rart med en million til at hjælpe medd? det vill jeg nu syntes. så der er den da god nok at ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.