Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone H. skriver: Os hej til dig
Os hej til dig
Hejsa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar'en skriver: Hejsa
Lone H. skriver: Hej søde. Regnede jeg os med Ej håber vores piger får meget gavn af hinanden har du fundet uden af noget med det jeg skrev til dig?
Hej søde. Regnede jeg os med Ej håber vores piger får meget gavn af hinanden har du fundet uden af noget med det jeg skrev til dig?
har faktisk ikke tænkt over det, der står barnedåb i mit hoved lige for tiden...
noname skriver: har faktisk ikke tænkt over det, der står barnedåb i mit hoved lige for tiden...
Mig og Mikkel er her også
louieibsen skriver: Mig og Mikkel er her også
Linda her
bor i kolding med min kæreste henrik (vi er begge 26) og vores datter Jessica på 4 år.
er med på at mødes en dag hvis folk har lyst
Linda skriver: Linda her bor i kolding med min kæreste henrik (vi er begge 26) og vores datter Jessica på 4 år. er med på at mødes en dag hvis folk har lyst
du kan altid starte med at kigge forbi her haha
Lone H. skriver: Hej Hvordan går det hjemme ved jer nu? har ikk rigtigt snakket med dig siden li inden jeg fødte
Hej Hvordan går det hjemme ved jer nu? har ikk rigtigt snakket med dig siden li inden jeg fødte
Jamen det går super godt på mandag er der KUN 3 uger til han skal starte i dagpleje tiden går simpelthen alt for hrutig. hvad med jer? går det godt hos jer? og er i faldet godt til i det nye hus?
ej hvor sjovt- er du fra Egtved???? Vi bor osse i Egtved!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128