trekantsområdet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.793 visninger
60 svar
0 synes godt om
27. august 2010

LRJ

Hej
Jeg mangler simpelthen nye veninder der næsten alle mine smuttede da jeg fortalte jeg var gravid mangler nogle at tage på café og lign med gerne i vejle - kolding området men fredericia er os fint

Lidt om mig : jeg er 20 bor i hus i egtved med min kæreste Bo på 22 og vores datter Julie på næsten 5 mdr

Er lige glad med alderen og om i har børn eller ikk har, bare i er rare at være sammen med
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Henri84

Hejsa Jeg bor i Vonsild lige syd for Kolding og vil da gerne mødes en dag Jeg er 26, og bor i lejlighed med min kæreste og 2 børn, Elias på 2 år og Alberte Sofie på 3 1/2 mdr..

Anmeld

27. august 2010

LRJ

Henri84 skriver:

Hejsa Jeg bor i Vonsild lige syd for Kolding og vil da gerne mødes en dag Jeg er 26, og bor i lejlighed med min kæreste og 2 børn, Elias på 2 år og Alberte Sofie på 3 1/2 mdr..

Hej
Kunne være rigtigt hyggeligt at mødes

Anmeld

27. august 2010

Henri84

Jamen vi er da klar på at mødes Kører gerne til Vejle... Og ja Kolding selvfølgelig ;o)

Anmeld

27. august 2010

LRJ

Henri84 skriver:

Jamen vi er da klar på at mødes Kører gerne til Vejle... Og ja Kolding selvfølgelig ;o)

Kolding er os klart nemmest for mig

Anmeld

27. august 2010

VIPpigen

Jeg bor i Vejle, er 26 og bor sammen med kæresten. Vi venter så vores første til december

Anmeld

27. august 2010

annekarina

Hej lone.

Jeg savner osse en god veninde.....

Jeg er en pige på 35 år og jeg hedder Karina. Jeg bor sammen med min mand Jens, der er 36 år i en lejlighed i Silkeborg. Men kommer tit til sønderjylland, da min søster bor dernede.

Sammen har vi tre børn : Anita på 10 år, Benjamin på 6 år og Lucas på 5 år. Også venter vi baby til marts 2011.

Jeg arbejder som social og sundhedshjælper på et plejehjem og Jens arbejder som aftenvagt på Grundfos.

Hvad arbejder du med ? eller er du på barsel endnu ?

Håber snart og høre fra dig...

venlig hilsen Karina.

Anmeld

27. august 2010

A.

hej hej jeg er fra kolding har en dreng på 2 år så ligepludseligt er vi par stykker fra trekantsområdet

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

Hejsa :-)

Mit navn er Sabrina, jeg bliver 19 år næste månede, og bor i Juelsminde omkring Vejle og Horsens.

Har ikke selv børn, men ville elske at have nogle veninder der havde!

Anmeld

27. august 2010

sa82

Lone H. skriver:

Hej
Jeg mangler simpelthen nye veninder der næsten alle mine smuttede da jeg fortalte jeg var gravid mangler nogle at tage på café og lign med gerne i vejle - kolding området men fredericia er os fint

Lidt om mig : jeg er 20 bor i hus i egtved med min kæreste Bo på 22 og vores datter Julie på næsten 5 mdr

Er lige glad med alderen og om i har børn eller ikk har, bare i er rare at være sammen med
Lone

jeg er her altså stadigvæk osse. men har ikke hørt så meget fra dig efter du har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.