trekantsområdet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

A.

SabrinaL skriver:

Er der bare ingen andre end mig der kommer fra omkring Juelsminde? Og så er jeg sikkert også den eneste der hverken er gravid eller børn, men bare elsker det :-P

julesminde en er skøn sted vi har snakket med kæresten om at flytte der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

VIPpigen

SabrinaL skriver:

Kunne aldrig finde på at ''forlade'' en veninde, pga en graviditet!!

Bestemt heller ikke her, børn kommer jo med tiden. Men nogen syntes bare det er nemmere at have veninder der ikke har børn, for dem med børn er bare ikke så sjove fordi de ikke kan feste, drikke, og bruge penge på ligegyldige ting (forstå mig ret, det er jo ikke alle singler/barnløse der er sådan)

Og derfor mener jeg at de venskaber der holder graviditet, og børn over, er dem som er noget ved, og ligeså de veninder der kommer til under forløbet, for de ved hvad de går ind til ved venskabet

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

A. skriver:

julesminde en er skøn sted vi har snakket med kæresten om at flytte der

Bestemt, ville dog hellere selv bo i Vejle, eller en anden storby, da jeg ikke har bil, så indkøbsmulighederne her er ikke så store.

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

VIPpigen skriver:

Bestemt heller ikke her, børn kommer jo med tiden. Men nogen syntes bare det er nemmere at have veninder der ikke har børn, for dem med børn er bare ikke så sjove fordi de ikke kan feste, drikke, og bruge penge på ligegyldige ting (forstå mig ret, det er jo ikke alle singler/barnløse der er sådan)

Og derfor mener jeg at de venskaber der holder graviditet, og børn over, er dem som er noget ved, og ligeså de veninder der kommer til under forløbet, for de ved hvad de går ind til ved venskabet

Ja lige præcis.

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i, hvordan de piger kan tænke sådan. Altså.. En veninde er en der er der altid for en, ikke en der er der når man lige har lyst til at feste altså. Det er ligesom et parforhold næsten, det er altså både op og nedture, og ikke alt skal være sjovt. Dertil kommer så min egen mening om tingene, jeg har aldrig nogensinde været den største fest-abe, og derfor også haft svært ved at finde veninder, da jeg har skilt mig ud.. Har aldrig selv haft en veninde der blev gravid, men hvis jeg havde en veninder der blev gravid, ville mit første spørgsmål da helt klart være om hun havde brug for hjælp til noget, kunne ALDRIG finde på at droppe hende.. Veninder skal betyde noget :-)

Anmeld

27. august 2010

LRJ

SabrinaL skriver:

Ja, det er det, men jeg elsker ham højere end noget andet, jeg er ikke en person der fester osv, har aldrig været som andre på min alder, så er glad for jeg gjorde det :-)

Sålænge du er glad for ham, skal du gøre hva du føler er rigtigt for dig vi flyttede sammen efter 3 uger sammen og var gravide 2 mdr efter

Anmeld

27. august 2010

Sabrina2014

Lone H. skriver:

Sålænge du er glad for ham, skal du gøre hva du føler er rigtigt for dig vi flyttede sammen efter 3 uger sammen og var gravide 2 mdr efter

Kører det stadig for jer? :-)

Vi flyttede sammen efter ca. 4-5 månede, og har været sammen i næsten 1½ år nu. Han er det bedste jeg ved :-)

Anmeld

27. august 2010

VIPpigen

SabrinaL skriver:

Ja lige præcis.

Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i, hvordan de piger kan tænke sådan. Altså.. En veninde er en der er der altid for en, ikke en der er der når man lige har lyst til at feste altså. Det er ligesom et parforhold næsten, det er altså både op og nedture, og ikke alt skal være sjovt. Dertil kommer så min egen mening om tingene, jeg har aldrig nogensinde været den største fest-abe, og derfor også haft svært ved at finde veninder, da jeg har skilt mig ud.. Har aldrig selv haft en veninde der blev gravid, men hvis jeg havde en veninder der blev gravid, ville mit første spørgsmål da helt klart være om hun havde brug for hjælp til noget, kunne ALDRIG finde på at droppe hende.. Veninder skal betyde noget :-)

Jeg forstår det heller ikke helt. Jeg har så nogen stykker som har vraget mig efter graviditeten pga jalouxi over jeg er gravid, og de ikke er. Men for pokker, det er sq da ikke min skyld.

Jeg er veninder med Shibby(katherina fra dum) herinde, privat. Og lærte hende at kende inden hun blev gravid med mikkel, og ja, vil da næsten sige at graviditeten med mikkel, og problemerne med mikkels far bragte hende og jeg tættere sammen, og jeg ville ikke vælge hende fra fordi hun fik mikkel. Det har selvfølgelig været svært at skulle vende sig til der var et barn inde i billedet når hende og jeg var sammen, men når han var der, jamen så var han der altså. Vi sås mest om formiddagen eller middagen når mikkel var i børnehave, og få gange om aftenen, men det var også fordi vi begge gik hjemme, så vi havde tid til at ses uden der var børn til stede. Men jeg ville aldrig have valgt hende fra pga Mikkel.
Hende og jeg har da også haft vores op og nedture i venskabet, men sådan er det bare

Men venner er altså også vigtige både under og efter graviditeten, ellers handler hele ens liv bare om børn, og bleskift...

Anmeld

27. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Lone H. skriver:

Hej
Jeg mangler simpelthen nye veninder der næsten alle mine smuttede da jeg fortalte jeg var gravid mangler nogle at tage på café og lign med gerne i vejle - kolding området men fredericia er os fint

Lidt om mig : jeg er 20 bor i hus i egtved med min kæreste Bo på 22 og vores datter Julie på næsten 5 mdr

Er lige glad med alderen og om i har børn eller ikk har, bare i er rare at være sammen med
Lone

hehe du kan også komme til nordsjælland :-)

Anmeld

27. august 2010

NoName

Lone H. skriver:

Hej
Jeg mangler simpelthen nye veninder der næsten alle mine smuttede da jeg fortalte jeg var gravid mangler nogle at tage på café og lign med gerne i vejle - kolding området men fredericia er os fint

Lidt om mig : jeg er 20 bor i hus i egtved med min kæreste Bo på 22 og vores datter Julie på næsten 5 mdr

Er lige glad med alderen og om i har børn eller ikk har, bare i er rare at være sammen med
Lone

Hej søde,

Jeg melder mig frivilligt til at være selskabs papegøje... Så kan tøsserne også lære hinanden rigtig godt at kende...

Knus Majken

Anmeld

27. august 2010

sa82

SabrinaL skriver:

Ja lige præcis.

skal så lige sige at jeg har oplevet lige det modsatte. de veninder jeg havde, de mistede interessen for mig da de blev gravide og fik børn. og jeg er heller ikke party typen. jeg er stille og rolig. har selv svært ved at finde veninder. dem man så endelig møder dem synes jeg ikke er seriøse, og føler ikke de gider en. når det kun er en vejs kommunikation så gider jeg ikke spilde min tid på folk. men altså jeg søger osse veninder i trekants området. jeg er 27 kommer fra kolding området. har ingen børn, men er i gang med at prøve om der kan komme en : )

mig om kæresten søger osse vennepar, da min kæreste står lidt i samme situation som mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.