SabrinaL skriver:
Det med jalousi over graviditet er lidt mærkeligt :-o Jeg ville da være glad, hvis min veninde var glad over at hun var gravid??? Da ikke være jaloux, selvom jeg selv ville have et barn... 
Jamen lige præcis, men skal ikke skrotte veninder, hverken fordi de får børn, eller fordi man er jaloux osv osv.. Det handler om at være der når man har brug for hinanden, ikke alt det pige fnidder 
Præcis. Men desværre ikke alle der ser det sådan
.
Havde en gammel skoleveninde som fik barn i 2008, og da vores fælles veninde fik det at vide ringede hun straks til mig og brokkede sig. Hun var bare helt ude i torvene. Vi besøgte hende så sidste år, hvor hun fortæller at de venter nummer 2, 1½ år efter den første er kommet til verden. Kunne se på veninden jeg var sammen med at hun bestemt ikke var begejstret for det, og jeg nærmest hoppede og dansede fordi jeg da bare syntes det er fedt. Det er nu den veninde som ikke har børn som også har skodet mig, og er ikke et sekundt i tvivl om at det er pga graviditeten. Fordi hun selv ønsker sig barn så forfærdelig meget.
Men forstår bestemt heller ikke dem som skoder deres veninder fordi de ikke kan gøre lige hvad der passer dem...
Anmeld