jcmoller skriver:
Hej alle....
Min datter kom til verden 14uger for tidligt... Hun vejede ved fødslen 840gr. og var 33cm. Hun tabte sig yderlig til 700gr. plus hun fik to hjerneblødninger da hun var 2dage gammel. Vi fik at vide flere gange at vi skulle overveje at tage afsked med hende, da du flere gange røg retur i respirator og til intensiv afd.
Hun blev nøddøbt da hun var 2dage gammel....
Hun er nu 6mdr.gammel og stor trives, vi fjernede sonden for 2uger siden og spiser nu alm. på flaske...
Hun vejer nu 3900gr. og er 51cm.
Er der nogle der har været i samme situation???
De kærligste hilsner Jeanett Møller
Min lillebror er født 12 uger for tildligt, og vejede 1100gram ca. Nu er jeg jo ikke selv min mor, men jeg kan selv huske meget af det, da jeg var 6 år. De lå derinde i næsten 4 måneder med ham, og de fik også at vide de nok skulle finde en præst og få ham døbt, da chancen for hans overlevelse var meget lille. Hans lunger var slet ikke udviklet, og havde derfor maskiner til at trække vejret for ham. Idag er han 16 år, og er sund og stor
Han er sluppet helt fri for sin inhilator, som han brugte til han var 12 år, pga lungerne 
Det er så dejligt når mirakler sker, og er i den grad idag SÅ glad for at have ham hos os, ellers var jeg endt som enebarn..
Men undrer mig lidt, vejede din lille bebs så kun 140gram efter vægttabet??
Mange knus-
Anmeld