Født 26-2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

B&J

jcmoller skriver:

Ja nu er det skønt.... hun er begyndt at smile nu det er bare dejligt...

åhhh så dejligt, kan tydlig huske det første smil det er så utroligt... og det bedste er selv om man er ked sur eller trist en dag ja så reder det lille smil bare hele dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Christina.78

jcmoller skriver:

ØV det er jeg virkelig ked af at høre.... hvor tidlig fødte du?

28+4, men hun var svært væksthæmmet grundet min SF...vi havde hende hos os i 25 dejlige dage, og så måtte hun desværre overgive sig til NEC'ens hæslige kløer..vi er meget afklaret med det den dag idag, for med hendes fødselsvægt og tidlige start på livet kunne have givet hende evt komplikationer senere i livet måske..idag kan man altid sige hvis og hvis men man kan ikke ændre på facts..

Anmeld

26. august 2010

Livsmor

Min store datter er født i 31+5 pga HELLP, hun vejede 1520 g og var 42 cm. Idag er hun 2 år og 2 mdr., vejer 11-12 kg og er 84-85 cm. Hun gik lidt sent, men ellers fulgte hun de andre fra mødregruppen meget godt. Idag snakker hun som et vandfald, og man kan på ingen måde mærke at hun ikke har været så længe i maven :O)

Anmeld

26. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

Christina.78 skriver:

28+4, men hun var svært væksthæmmet grundet min SF...vi havde hende hos os i 25 dejlige dage, og så måtte hun desværre overgive sig til NEC'ens hæslige kløer..vi er meget afklaret med det den dag idag, for med hendes fødselsvægt og tidlige start på livet kunne have givet hende evt komplikationer senere i livet måske..idag kan man altid sige hvis og hvis men man kan ikke ændre på facts..

Puha.... hård omgang....

ja man kan altid sige hvis og hvis, men tænk hvis det var gået den forkerte vej....

sender jer varme tanker....knus

Anmeld

26. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

twinboys skriver:

Tillykke med din lille pus...

Jeg kender til det har nemlig to af slagsen...

Kærligheden til livet - Mine drenge Oliver og Alexander blev født i uge 25+0 og vejede ved fødslen henholdsvis 805 og 669 gram.

Drengene er idag 7½år...

Majbritt

Dejligt med en der selv har prøvet det....åhhh de billeder minder så meget om dem jeg har med troia...hehe

hvor længe var i indlagt?

Jeg fødte på skejby sygehus pga. sivende vandafgang....

hvorfor fødte du for tidligt??

Anmeld

26. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

twinboys skriver:

Tillykke med din lille pus...

Jeg kender til det har nemlig to af slagsen...

Kærligheden til livet - Mine drenge Oliver og Alexander blev født i uge 25+0 og vejede ved fødslen henholdsvis 805 og 669 gram.

Drengene er idag 7½år...

Majbritt

kan du huske hva drengene ca. vejede da de var 6mdr?

Anmeld

26. august 2010

Christina.78

jcmoller skriver:

Puha.... hård omgang....

ja man kan altid sige hvis og hvis, men tænk hvis det var gået den forkerte vej....

Er glad for idag at have hendes lillesøster Cecilie hos os..hun er ingen erstatning for Emma, men har gjort at vi er kommet en del videre i vores sorg..

Anmeld

26. august 2010

<3

MaybeMe skriver:

Har ikke oplevet det. Men vil bare sige jeg har læst dit indlæg, og thumbs up for din datter, som trodser alle lægernes forudsigelser, og bare giver den gas

Det er altid dejligt at få en solstrålehistorie!

Anmeld

26. august 2010

twinboys

jcmoller skriver:

Puha.... hård omgang....

Tak tak hvis du vil læse mere om dem kan du gå ind på vores hjemmeside ...

www.twinboys.dk

Majbritt

Anmeld

26. august 2010

twinboys

jcmoller skriver:

kan du huske hva drengene ca. vejede da de var 6mdr?

Jepper som 6mdr vejede de...

Oliver 5kg

Alexander 4.3kg

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.