Født 26-2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.861 visninger
41 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

Hej alle....

Min datter kom til verden 14uger for tidligt... Hun vejede ved fødslen 840gr. og var 33cm. Hun tabte sig yderlig til 700gr. plus hun fik to hjerneblødninger da hun var 2dage gammel. Vi fik at vide flere gange at vi skulle overveje at tage afsked med hende, da du flere gange røg retur i respirator og til intensiv afd.

Hun blev nøddøbt da hun var 2dage gammel....

Hun er nu 6mdr.gammel og stor trives, vi fjernede sonden for 2uger siden og spiser nu alm. på flaske...

Hun vejer nu 3900gr. og er 51cm.

Er der nogle der har været i samme situation???

De kærligste hilsner Jeanett Møller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Happiness

Har ikke oplevet det. Men vil bare sige jeg har læst dit indlæg, og thumbs up for din datter, som trodser alle lægernes forudsigelser, og bare giver den gas

Det er altid dejligt at få en solstrålehistorie!

Anmeld

25. august 2010

CS

Uha da da, sikke en omgang - men dejligt at høre det går fremad med den lille sveske. Ville bare lige sende en hilsen, har ikke selv været igennem det i går igennem - men sender de bedste vibes

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejlig livsbekræftende historie - tillykke med din dejlige datter! Har ikke selv været i samme situation, min søn kom 1 uge for sent - men det er der helt sikkert andre herinde som har, og velkommen til alligevel!

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

25. august 2010

Christina.78

En lille fighter må man sige..så godt gik det desværre ikke vores for tidligt fødte..

Anmeld

25. august 2010

Lon1976

jcmoller skriver:

Hej alle....

Min datter kom til verden 14uger for tidligt... Hun vejede ved fødslen 840gr. og var 33cm. Hun tabte sig yderlig til 700gr. plus hun fik to hjerneblødninger da hun var 2dage gammel. Vi fik at vide flere gange at vi skulle overveje at tage afsked med hende, da du flere gange røg retur i respirator og til intensiv afd.

Hun er nu 6mdr.gammel og stor trives, vi fjernede sonden for 2uger siden og spiser nu alm. på flaske...

Tillykke og super godt gået - det er jo fantastisk.

Min søn er selv født 9 uger for tidligt. Han vejede 1697 g. og var 49 cm lang. Det er nu 10 år siden og han har det fint og ingen komplikationer.

Ved du hvorfor du fødte så tidligt?

Anmeld

25. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

Lon1976 skriver:

Tillykke og super godt gået - det er jo fantastisk.

Min søn er selv født 9 uger for tidligt. Han vejede 1697 g. og var 49 cm lang. Det er nu 10 år siden og han har det fint og ingen komplikationer.

Ved du hvorfor du fødte så tidligt?

Åhh det er sådan noget der er dejligt at høre, solstråle historier kan vi altid bruge, så stiger håbet

Jeg begyndte at bløde voldsomt i uge 22 og de fandt ud af i uge 24 at jeg havde sivende vandafgang, og Troia kunne ikke selv producere fostervand, så tl sidst var der intet vand tilbage også ville hun ud....hehe

Anmeld

25. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

Christina.78 skriver:

En lille fighter må man sige..så godt gik det desværre ikke vores for tidligt fødte..

ØV det er jeg virkelig ked af at høre.... hvor tidlig fødte du?

Anmeld

25. august 2010

Oliver,Troia&Wictor

MaybeMe skriver:

Har ikke oplevet det. Men vil bare sige jeg har læst dit indlæg, og thumbs up for din datter, som trodser alle lægernes forudsigelser, og bare giver den gas

Det er altid dejligt at få en solstrålehistorie!

Tak det er dejligt med glade reaktioner

Anmeld

25. august 2010

B&J

jcmoller skriver:

Hej alle....

Har ikke oplevet det men hold nu op i har en stærk lille pige hun er bare for sej og en rigtigt lille overlever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.