klipning af de små???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2008

Tynen

Det har du nok ret i, desværre.
Man kommer nok ikke udenom alt det halløj alligevel.

Men for dælen hvor er det godt - Det virker sgu :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

Tikki

ja, de skal jo også hærdes til det samfund vi lever i alligevel 8D ej for en ringe kommentar, men de når de bliver teenager får den nok alligevel med lakdåsen....eller var det kun i mine unge dage man gjorde det :-o:D

Anmeld

15. juli 2008

Tikki

Jeanette skriver:

ja, de skal jo også hærdes til det samfund vi lever i alligevel 8D ej for en ringe kommentar, men når de bliver teenager får den nok alligevel med lakdåsen....eller var det kun i mine unge dage man gjorde det :-o:D

Anmeld

15. juli 2008

Tynen

Jeg synes sgu den var okay, den kommentar.
Og alle ved da at lak på dåse er det de unge vil ha´;)

Anmeld

15. juli 2008

Helle30

Jeg er begyndt at samle Sofies hår i en elastik ovenpå hovedet. Hun er ikke ret vild med at blive redt og raget i håret, men jeg er heller ikke vild med havregrød og smør som bindemiddel mellem hår og pande + jeg kan slet ikke få mig selv til at klippe hende, så damen må finde sig i at få håret "sat".
Hvis man er hurtig med en fugtig skumklud, synes jeg også, man hurtigt kan redde et fedtet udseende, men nu tror jeg da alligevel, jeg skal prøve sådan en spray, hvis den er så fantastisk, som I skriver.

- Helle

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

hæ hæ....så er vi nogle pigemødre som er blevet afhængige af det med at sprøjte!

ok, ja jeg tror sørme heller ikke sanex er bedre end natusan...i det hele taget er det jo slet ikke sundt at sprøjte med noget som ikke skal vaskes ud...men altså...hun blev sgu så kær på hovedet den bette gøltrold herhjemme! (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.