klipning af de små???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2008

Joan ( Smallie )

Tut skriver:

HAHA, det problem har jeg ikke - Noah har nemlig næsten ik noget hår :D

Til gengæld har han mange tænder:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

linemus

Jeg har altså to stk. fedtede unger. Det kan da ikke undgås, og de kommer altså ikke i bad hver dag, selvom hånden lige har været omkring håret med en klat leverpostej. De får en tur med kluden efter maden, det tager det værste. Så det kan da godt være de er lidt ulækre ;) Men det er sådan det er :)

Klippet det bliver de ikke før det er højst nødvendigt. Jeg elsker det tynde tjavsede babyhår og syntes det var så trist, da faren forlangte at Sebastian blev klippet (han var jo ikke en pige...). Men nu har de jo heller ikke så voldsom en manke, som f.eks. Stellamusen :)

Anmeld

14. juli 2008

Kaufie

Her er william blevet klippet to gange med trimmeren - det siger han ikke noget til.

Første gang han skulle klippes, var jeg lidt bange for at bruge trimmeren - kunne lige se vi fik taget midterstriben - og så ellers ikke fik lov at trimme mere.... Så vi brugte den først med bagsiden ned mod håret - og da han ikke sagde noget til det, ja, så faldt de lange lokker.

Men det er nok noget nemmere med drenge, hvor det bare ser friskt ud med kort strit.

Mette, der dog også først fik sig taget sammen fordi dp havde puttet elastik i sønnikes pandehår

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

ha ha Mette...du har en herlig DP!

hmmm, nu har jeg lige brugt det der balsam som Tynen snakkede om i dag, og jeg må indrømme det giver et frisk look!

så måske skulle vi lige køre lidt med det til efter brylluppet...jeg er så¨vildt bange for at komme til at klippe Tif vildt skævt så hun ligner noget der er løgn når vi skal giftes...hæ hæ...

og ja det er meget nemmere med drengebørn!

Anmeld

15. juli 2008

Tynen

Ja, det giver en fantastisk og utrolig udstråling af cårny efter sådan en gang kemikalie-lak ;)
I just låååve it!!

Anmeld

15. juli 2008

Tikki

eii hvad er det for noget balsamhalløj?? Hvor får man fat i det? :-o Jeg har nok konstant verden mest snuskede barn at se på og tilmed har hun nu også tandknopper rundt om munden big time, så hun ligner sådan en nede fra bænken, der får lov at rende rundt med tung ble og minus bad. Jeg har prøvet at sætte det lidt med en spænde og sådan, men det kan altså ikke dække over havregrynsklatter og smørspor :P

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

jeg har købt sanex, babybalsam, mener jeg det hedder, det er simpelthen tryllestøv på spray du!

pift pift pift, og plingeling, så er barnet helt nyvasket og rent igen....ja jeg fatter ikke en skid!

men det virker!

jeg ved at man også kan få natusan, men den sprang vi over, jeg syntes sgu den så for børnevenlig ud...og især efter jeg fandt ud af det med vådservietterne...

jeg bruger godt nok shampooen fra natusan, men når den bøtte er væk...så finder vi noget andet...

men altså...det er tryllestøv på flaske!

Anmeld

15. juli 2008

Tynen

Her bruger jeg den svovlgule satan fra Natusan :)
Mener den hedder noget med Kids - Balsamspray.
Vidste faktisk ikke at der fandtes andre mærker i den genre!
Det skal prøves istedet for.
Er IKKE fan af Natusan.

Er lige netop løbet tør, så må afsted til byen efter et nyt lager.
Det er simpelthen et sikkert hit.
Du bliver hooked fra første sprøjt (Og nej - Skulle ikke misforstås!) :)

Anmeld

15. juli 2008

Tikki

Tynen skriver:

Her bruger jeg den svovlgule satan fra Natusan :)
Mener den hedder noget med Kids - Balsamspray.
Vidste faktisk ikke at der fandtes andre mærker i den genre!
Det skal prøves istedet for.
Er IKKE fan af Natusan.

Er lige netop løbet tør, så må afsted til byen efter et nyt lager.
Det er simpelthen et sikkert hit.
Du bliver hooked fra første sprøjt (Og nej - Skulle ikke misforstås!) :)

ha ha ha ha8D men den blev misforstået....uhhh nice ;) ej, jeg skal sgu lige ned efter sådan en. Tak for tippet

Anmeld

15. juli 2008

Tikki

Loggidut skriver:

jeg har købt sanex, babybalsam, mener jeg det hedder, det er simpelthen tryllestøv på spray du!

pift pift pift, og plingeling, så er barnet helt nyvasket og rent igen....ja jeg fatter ikke en skid!

men det virker!

jeg ved at man også kan få natusan, men den sprang vi over, jeg syntes sgu den så for børnevenlig ud...og især efter jeg fandt ud af det med vådservietterne...

jeg bruger godt nok shampooen fra natusan, men når den bøtte er væk...så finder vi noget andet...

men altså...det er tryllestøv på flaske!

Fantastisk - det må jeg eje. faktisk så er sanex ligeså slem som natusan. Min venindes svoger arbejder for sanex i london og der kan man få alt muligt gejl som vi ikke forbinder med sanex herhjemme.....men det sælges ikke her i Danmark fordi de har et andet ry her og det må ikke ødelægges. Nice...så tror det er hip som hap med sanex eller natusan..desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.