klipning af de små???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Loggidut

hvordan ind i hele hulan skal det lige forgå?

Tif er ved at have noget hår på hovedet, men det er sådan noget underlige fisten noget, nogen steder er det lidt langt, og det vil helst vende helt forkert!

efter en enkelt dag ligner hun jo en der aldrig bliver vasket, fordi hun tonser rundt, og bliver sikkert svedigt, ihvertfald er hun ikke så lækker mere når vi kommer til aften, så kom snakken jo på tale, hvad med en klipning?

jeg ved at hvis jeg hiver hende til frisør, bliver det en masse penge for ingen ting, for hun vil da slet ikke sidde stille!

trimmeren kom på tale, på den lange klipning, men den er alligevel for kort syntes jeg...

men klipper man så selv med en saks?

hvad pokker gør i andre med pigebørn?

Tynen, hvad med stella, hvordan holder du hendes hår frisk?
hun er sgu altis så nuttet, med de der bløde krøller...og her har vi bare sådan et svedigt barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

Rasmine

Da Mille var på Tiff's alder, fik det lige en tur med maskinen. Hun lignede en dreng, og min mor græd næsten da hun så hende. Men da det så voksede ud, var det fint og tykt, og ikke det der tjavs. Jeg har selv studset Rasmus. Og man kan godt, man skal bare ha tålmod og være hurtig. Måske ku Kalaha lige ta en saks med i morgen, så kan vi andre hjælpe med at holde damen, hvis det er? ;)

Anmeld

12. juli 2008

Mary

Tja, altså her bruger vi flittigt balsamspray - det kan godt være det ikke er det sundeste, men det er faktisk nødvendigt for at holde nogenlunde på lokkerne som vokser i gigafart! :D
Jeg har selv klippet hende en del gange, og så har hun været hos frisøren en gang hvor jeg syntes at hun trængte til at få det rettet lidt til og få klippet det mere i frisure. Så der blev det rimelig kort, men allerede her halvanden måned efter ligner det igen en høstak - på den kære måde altså :P (L)

Jeg klipper hende bedst hvis hun enten sidder foran spejlet og kan kigge på sig selv, eller hvis hun sidder med tandbørsten fx. Eller når hun er i bad, men et er sådan noget med at springe rundt om hende med saksen og være viiiirkelig forsigtig :S

Annika har det med at smøre smør ud i pandehåret lige efter hun har været i bad, og så kan man starte forfra med at vaske hår, suk.

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

åh så jeg er ikke den eneste med fjettet unge?

det var da skønt....lol...men måske var det en ide at kalaha tog saks med...hvis hun gider....KALAHA....hvor er du?

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

I højstolen foran tv'et - [f]tæt[/f] på tv'et... så sidder de som forstenet, og det er til at klippe. Jeg klipper selv både Malte og Freja - jeg er simpelthen for nærrig til at betale op til 200 for et studsning af små fedtede lokker! Malte fik faktisk med trimmeren forleden dag, hans garn gror for vildt! Marie, nærrig wannabe frisør

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Rasmus er da også fedtet.
Kører alting op i håret.
Som Mrs Martens ville sige: Han er ulækker!
:P

Anmeld

12. juli 2008

Plysbjørnen

hm Jeres små rolinger må virkelig have meget på hovedet siden at det er nødvedigt at klippe det... Laura har da godt nok også hår, men der er altså ikke så meget af det at det er nødvendigt at finde saksen frem...

Der oven på selve hovedet har endnu ikke helt fundet ud af at vokse, efter at hun har haft ARP, men det døjede hun også med meget længe... og ja har faktisk først fået det væk inden for de sidste par måneder... Men hvad det kommer jo nok snart...

Betina

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Trold?
Har du ikke bare givet garnet en gang olie, og så kæmmet med en lusekam?
Det virkede med det samme her.

Anmeld

12. juli 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Trold?
Har du ikke bare givet garnet en gang olie, og så kæmmet med en lusekam?
Det virkede med det samme her.

jo prøvede både med olie og tættekam, det hjalp lidt med ikke meget (hun ville ikke være med til at sidde stille i den tid det tog med tætte kam)... Det skal siges at de første mange måneder troede jeg det var tørhud/eksem for det sagde lægen det var:@... Og ja da det så gik op for mig hvad det var, var det meget forsent... For hele hovedet var næsten dækket af det... Men daglig vask med skumklud og sæbe (blid skrubben), efterfulgt at en tur med en blød tandbørste (som hårbørste) og pilen med mors negle, så gik det væk i løbet af en månedstid, men bruger stadig skumklud og børste for at forhindre at det kommer igen(?)...

Vi fandt så ud af senere da vi skulle smøre hende ind i babyolie (pga børneeksem) at hun slår ud af det:(...

Men ellers tak for rådet... Har besluttet at Lillebror bliver udsat for børsten lige fra starten så vi kan prøve at undgå det...

Betina

Anmeld

14. juli 2008

Tut

HAHA, det problem har jeg ikke - Noah har nemlig næsten ik noget hår :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.