Hvornår testede i..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2008

Rasmine

Hvad så hvis I fik at vide at barnet var multihandicappet?
Ville I så vælge at få det?
-Selvom abort var muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2008

Callesmor

Nej det ville jeg ikke.

Anmeld

13. juli 2008

quar20

læste det med blødningen.. jeg bløder selv meget under min graviditet lige pt. og går ind i 10 uge imorgen..! Min læge sagde til mig jo mere man tænker over hvor meget man bløder, hvor meget man tænker på hvad det kan være, og hvad der er sket inde i kroppen, fremskynder det blot blødningen og forværrer den.. kroppen er mærkelig men sådan er det bare.. tænk ikk så meget over det. gør jeg ikke mere og idag bløder jeg ikk så meget

Anmeld

13. juli 2008

Kvindemin

ER SELV MEGET IMOD ABORT OGSÅ, det er bestemt ikke iorden. Jo, hvis narkomaner eller voldtægtsofre bliver gravide, så kan det være i orden - KUN for barnets skyld. Men de PAPHOVEDER, der bruger det som prævention, har jeg ingen respekt for. De leger med liv. Nok med det :) Callesmor :Du kan jo være du var 'heldig'. Men prøv nu en ekstra gang :) Eller kontakt din læge. Knuser

Anmeld

13. juli 2008

nera

Eva skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

Jeg testede positivt da jeg var 2+5 sidste gang, så det var meget tidligt...
Knus Eva, som bestemt IKKE er imod abort...jeg mener det er en ret alle kvinder i hele verden burde have.

Er ked af at sige det, nej det er ikke ret kvinder burde have... Er mange voksen nok til det sjove så er man også voksen nok til at tage ansvaret hvad enten det er ved et uheld eller ej... ja det er min holdning...

Stakkels kvinder og stakkels børn, hvis alle havde en holdning som din.
Der var så mange ulykkelige skæbner førhen og er det stadig rundt omkring i verden hvor aborten ikke er fri...disse børn er ofrene og det samme er kvinderne.
Selvfølgelig skal vi have ret til at vælge fra som kvinder...det andet er virkelig en snæver holdning og den der med er man gammel nok til det ene så er man også.....mener du virkelig at verden er så sort/hvid og unuanceret.
Der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder og jeg synes faktisk det er modent at indse at man ikke magter sit barn fremfor bare at få det fordi man nu har kunne knalde....ej, ved du hvad...
Knus Eva...

Jeg er selv i mod abort.
Det findes jo mange preventiver i mod ufrivillig graviditet så hvis man ønsker ikke barn bruge dem,men hvis det sker uheld eller ej,tager dog ansvar.

Anmeld

13. juli 2008

Kvindemin

Lige præcis Nera !!!

Anmeld

13. juli 2008

Rasmine

Ville I vælge at få barnet, hvis I var blevet gravide efter en voldtægt?

Anmeld

13. juli 2008

Callesmor

Nej jeg ville ikke.

Anmeld

14. juli 2008

Kvindemin

Nej - det ville jeg ikke.

Anmeld

14. juli 2008

twinboys

DET VILLE JEG HELLER IKKE...8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.