Hvornår testede i..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2008

heimchen

jeg blev testet da jeg var omkring 5 uger henne.. vidste med det samme at jeg gerne ville beholde det , men det var stadig en lidt svær situation fordi min kæreste var lidt uenig i starten.. det er han bestemt ikke mere. nu er jeg lige i starten af uge 33. :) jeg er heller ikke imod aborter, men mener da at man skal beskytte sig hvis man ikke vil have børn. Jeg fik en abort for 3 år siden, og udelukkende pga jeg ikke kunne tage vare på mig selv - hvordan skulle jeg så kunne det med et lille barn der ikke var skyld i noget af det? Mange har kaldt det at 'myrde et barn' - det kan man vel også godt, men jeg tror mange redder det barn fra et forfærdeligt liv - ved at vælge aborten. Men det er der mange der ikke kan se.. desværre. Mener ikke man skal bruge det som en nødløsning - men fra start af beskytte sig selv. Jeg var indlagt på psykiatrisk afd., dog kun en måned - men det hjalp mig meget. Men det var min grund til abort. Jeg var meget ked af det og har haft nogle ture siden, men nu ser jeg frem til at skulle have dette barn. :) Giver Eva ret, der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder.. Knus Susan ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2008

Callesmor

Er begyndt at bløde meget lidt lyserødt blod. Kan det være min mens.?? Eller er det fordi ægget sætter sig fast..?? Jeg har haft murren, ondt i lænden og hofterne og har haft kvalme. Har test dag tirsdag

Anmeld

13. juli 2008

Callesmor

Nu er den svage blødning stoppet igen. Ej hvad sker der lige. Må teste imorgen og tirsdag også. :$

Anmeld

13. juli 2008

A.

Eva skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

Jeg testede positivt da jeg var 2+5 sidste gang, så det var meget tidligt...
Knus Eva, som bestemt IKKE er imod abort...jeg mener det er en ret alle kvinder i hele verden burde have.

Er ked af at sige det, nej det er ikke ret kvinder burde have... Er mange voksen nok til det sjove så er man også voksen nok til at tage ansvaret hvad enten det er ved et uheld eller ej... ja det er min holdning...

Stakkels kvinder og stakkels børn, hvis alle havde en holdning som din.
Der var så mange ulykkelige skæbner førhen og er det stadig rundt omkring i verden hvor aborten ikke er fri...disse børn er ofrene og det samme er kvinderne.
Selvfølgelig skal vi have ret til at vælge fra som kvinder...det andet er virkelig en snæver holdning og den der med er man gammel nok til det ene så er man også.....mener du virkelig at verden er så sort/hvid og unuanceret.
Der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder og jeg synes faktisk det er modent at indse at man ikke magter sit barn fremfor bare at få det fordi man nu har kunne knalde....ej, ved du hvad...
Knus Eva...

er med på den eva..jeg kommer fra en land hvor abort er forbudt så man kan får den kun hvis barnet er syg men mange gang lægen siger ikke at det er noget galt så kvinder føder syg barn kun fordi lægen var imod abort..så jeg synes også at alle skull ha´fri valg..

Anmeld

13. juli 2008

A.

Callesmor skriver:

Nu er den svage blødning stoppet igen. Ej hvad sker der lige. Må teste imorgen og tirsdag også. :$

puha du bliver da skør snart kan jeg se hehe det var da mærkeligt med den blødning men held og lykke med alt (H)

Anmeld

13. juli 2008

A.

for resten jeg testede dagen før forventet mens.da jeg vidste at jeg er gravid efter som lille mus var planlagt..

Anmeld

13. juli 2008

Callesmor

Ja er små forvirret nu :D Men måske jeg er gravid :$

Anmeld

13. juli 2008

A.

Ja det kan jeg forstår at du er forvirret..ja men måske ej..uanset hvad held og lykke(H)

Anmeld

13. juli 2008

charlottekri

jeg må også give eva delvist ret og det samme gælder tinatrold... hvis man er gammel nok til at knalde, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne... men det er rigtig nok, hvis man er blevet voldtaget, er det ok at få en abort!! jeg ville ikke føle samme glæde ved graviditeten / barnet, hvis jeg var blevet voldtaget (jeg ved godt at det nok bliver noget andet når man først får barnet, men det ville jo være en konstant reminder om voldtægten...

Anmeld

13. juli 2008

Callesmor

charlottekri skriver:

jeg må også give eva delvist ret og det samme gælder tinatrold... hvis man er gammel nok til at knalde, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne... men det er rigtig nok, hvis man er blevet voldtaget, er det ok at få en abort!! jeg ville ikke føle samme glæde ved graviditeten / barnet, hvis jeg var blevet voldtaget (jeg ved godt at det nok bliver noget andet når man først får barnet, men det ville jo være en konstant reminder om voldtægten...

Ja man ville jo tænke på det hver gang man ser barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.