jeg blev testet da jeg var omkring 5 uger henne.. vidste med det samme at jeg gerne ville beholde det , men det var stadig en lidt svær situation fordi min kæreste var lidt uenig i starten.. det er han bestemt ikke mere. nu er jeg lige i starten af uge 33. :)
jeg er heller ikke imod aborter, men mener da at man skal beskytte sig hvis man ikke vil have børn.
Jeg fik en abort for 3 år siden, og udelukkende pga jeg ikke kunne tage vare på mig selv - hvordan skulle jeg så kunne det med et lille barn der ikke var skyld i noget af det? Mange har kaldt det at 'myrde et barn' - det kan man vel også godt, men jeg tror mange redder det barn fra et forfærdeligt liv - ved at vælge aborten. Men det er der mange der ikke kan se.. desværre. Mener ikke man skal bruge det som en nødløsning - men fra start af beskytte sig selv.
Jeg var indlagt på psykiatrisk afd., dog kun en måned - men det hjalp mig meget. Men det var min grund til abort. Jeg var meget ked af det og har haft nogle ture siden, men nu ser jeg frem til at skulle have dette barn. :)
Giver Eva ret, der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder..
Knus Susan ..
Anmeld