Hvornår testede i..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.154 visninger
50 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Callesmor

Jeg var så uheldig at gummiet sprang og nu tror jeg at jeg er gravid. Jeg skal have min mens tirsdag. Hvis jeg er gravid så er jeg idag 3+2.

Hvor langt tid før mens eller hvor langt henne var i da i testede..??

Knus Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

Kvindemin

Jeg var to 3 uger henne, + lidt mere.
Da jeg testede.

Vil du have barnet?

Anmeld

12. juli 2008

Callesmor

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg er imod abort. Den er bare svær. Jeg vil gerne beholde den hvis det er, men vi er jo to om at tage beslutningen

Anmeld

12. juli 2008

Honningblomst

Jeg testede positivt da jeg var 2+5 sidste gang, så det var meget tidligt...
Knus Eva, som bestemt IKKE er imod abort...jeg mener det er en ret alle kvinder i hele verden burde have.

Anmeld

12. juli 2008

Callesmor

Ja det har du helt ret i. Tog en test til morgen den var negativ.

Anmeld

12. juli 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Knus Eva, som bestemt IKKE er imod abort...jeg mener det er en ret alle kvinder i hele verden burde have.

Er ked af at sige det, nej det er ikke ret kvinder burde have... Er mange voksen nok til det sjove så er man også voksen nok til at tage ansvaret hvad enten det er ved et uheld eller ej... ja det er min holdning...

Anmeld

12. juli 2008

Honningblomst

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

Er ked af at sige det, nej det er ikke ret kvinder burde have... Er mange voksen nok til det sjove så er man også voksen nok til at tage ansvaret hvad enten det er ved et uheld eller ej... ja det er min holdning...

Stakkels kvinder og stakkels børn, hvis alle havde en holdning som din.
Der var så mange ulykkelige skæbner førhen og er det stadig rundt omkring i verden hvor aborten ikke er fri...disse børn er ofrene og det samme er kvinderne.
Selvfølgelig skal vi have ret til at vælge fra som kvinder...det andet er virkelig en snæver holdning og den der med er man gammel nok til det ene så er man også.....mener du virkelig at verden er så sort/hvid og unuanceret.
Der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder og jeg synes faktisk det er modent at indse at man ikke magter sit barn fremfor bare at få det fordi man nu har kunne knalde....ej, ved du hvad...
Knus Eva...

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Eva skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Eva skriver:

Stakkels kvinder og stakkels børn, hvis alle havde en holdning som din.
Der var så mange ulykkelige skæbner førhen og er det stadig rundt omkring i verden hvor aborten ikke er fri...disse børn er ofrene og det samme er kvinderne.
Selvfølgelig skal vi have ret til at vælge fra som kvinder...det andet er virkelig en snæver holdning og den der med er man gammel nok til det ene så er man også.....mener du virkelig at verden er så sort/hvid og unuanceret.
Der er lige så mange grunde til abort som der er kvinder og jeg synes faktisk det er modent at indse at man ikke magter sit barn fremfor bare at få det fordi man nu har kunne knalde....ej, ved du hvad...
Knus Eva...

Er enig med dig Eva, for en gangs skyld.
:P

Anmeld

12. juli 2008

Callesmor

Ja dem der bare går i seng med en uden at beskytte, jamen de ved jo der er en chance for graviditet og sygdomme. Men hvis gummiet sprænger så har man jo beskyttet sig men at der måske kommer en graviditet ud af må tiden jo vise. Hvad med dem der bliver voldtaget, skal de også beholde barnet..??

Anmeld

13. juli 2008

3rollinger

vJeg testede begge gange da jeg var gaaet 3-4 dage over tid. Jeg Vidste I begge tilfaelde at jeg nok var gravid, saa jeg kunne ikke vente.

Og begge var heldigvis planlagte oenskeboern, saa ingen overvejelser om abort.

Men ligesom Eva siger er verden jo ikke sort og hvid, og derfor er der ligesom der kan vaere gode grunde til at faa en abort ogsaa mange daarlige grunde. Hernede bruges aborten af mange latinamerikanske kvinder som beskyttelse. Dvs de kan faa en 4-6 aborter fordi de vaelger ikke at bruge kondom eller anden beskyttelse. Hvilket jo i sig selv er dumt af 1000vis af andre grunde.

Jeg er ikke imod abort til andre, men jeg er glad for at jeg aldrig har skulle tage det valg. Har én gang oplevet at kondomet sprang, men fik nogen dagen derpaa piller (kan ikke huske hvad de hedder mere :$) og blev da heldigvis ikke gravid.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.