Truntehulen uge 37....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Tina2

B&J skriver:

smukke smukke mave

Taaaark:-))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

saxa

Tina2 skriver:

Taaaark søde Marianne  Hvordan går det med dig? Nu er det jo lige om lidt!!!!!  Er du ved at være klar?? Glæder mig sådan til at se billeder!

Jamen det går forrygende godt faktisk.. Glæder mig over der ikke er så varmt mere.. For sveder for et helt fodboldhold..  Nu går vi faktisk bare og venter på han gider at komme ud - har haft en del snydere på det sidste.. Klar og klar.. Kan ikke helt finde ud af hvad vi skulle mangle.. Men så klar som vi nu kan være..

Anmeld

24. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Jamen det går forrygende godt faktisk.. Glæder mig over der ikke er så varmt mere.. For sveder for et helt fodboldhold..  Nu går vi faktisk bare og venter på han gider at komme ud - har haft en del snydere på det sidste.. Klar og klar.. Kan ikke helt finde ud af hvad vi skulle mangle.. Men så klar som vi nu kan være..

Åh jeg havde sååå mange "snyde"oplevelser sidst og blev så skuffet hver gang! De startede omkring uge 38.... Nu er jeg i uge 37 men har ikke haft noget (endnu).......

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

Smuk mave altså Glæder mig til jeg når ligeså langt hen hihi

Knus Sussie 28+1

Anmeld

25. august 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Smuk mave altså Glæder mig til jeg når ligeså langt hen hihi

Knus Sussie 28+1

Tak for det.... :-) Ja, det går stærkt, jeg synes lige jeg har været hvor du er... Men pyyyyha det er tungt nu...... :-)

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

Tak for det.... :-) Ja, det går stærkt, jeg synes lige jeg har været hvor du er... Men pyyyyha det er tungt nu...... :-)

Hehe selv tak Jeg ved godt jeg ikke skal brokke mig, men synes osse min mave er temmelig tung

Anmeld

25. august 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Hehe selv tak Jeg ved godt jeg ikke skal brokke mig, men synes osse min mave er temmelig tung

Ja den bli'r meget tungere

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

Ja den bli'r meget tungere

Jeps og jeg GLÆDER mig

Anmeld

25. august 2010

Tina2

NR3ønskebarn skriver:

Jeps og jeg GLÆDER mig

Ja, det er også skønt at mærke en stor robust baby i maven, MEN jeg glæder mig til hun snart kommer ud nu:-)

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Tina2 skriver:

Ja, det er også skønt at mærke en stor robust baby i maven, MEN jeg glæder mig til hun snart kommer ud nu:-)

Ja det kan jeg godt forstå da Jeg glæder mig osse til jeg når terminen så jeg kan holde min baby i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.