Truntehulen uge 37....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Tina2

MoarJ skriver:

Super flot mave...

Tak skal du ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Du tog ikke så meget på, vel?

Nogle gange kan jeg tænke at de kg skal sgu nok komme let og hurtigt af, men det sidder godt nok i hovedet det med at folk siger "ja, ja det er nu ikke helt så let 3. gang"!!!!  Men det sagde de altså også sidst.....

Men af det skal de!!!! Jeg sku også meget gerne ca 5 kg længere ned end jeg startede på, for selvom man når ned på førvægten, såsidder det altså ikke helt som før efter nummer 2 og 3.....

næh.. kun 14 kg! Og tabte dem også lynhurtigt... Men så tog jeg på igen Jeg har fået at vide det er pga. amningen og at det nok skal hjælpe når jeg ikke ammer mere! hmm... Men jeg har jo altså ammet hele tiden, så ved ikke helt om den holder eller om det bare er en "god" undskyldning!?

De skal nok komme af... Det er nok primært opstramning der skal til

Anmeld

24. august 2010

Pia.

WAUUUUU - Er du vimmer en FLOT MAVSE... ej hvor er du altså smuk gravid - den mave sidder så helt perfekt hvor den skal... Virkelig flot...

Anmeld

24. august 2010

saxa

Ihhh Tina.. Så smuk så smuk...

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

næh.. kun 14 kg! Og tabte dem også lynhurtigt... Men så tog jeg på igen Jeg har fået at vide det er pga. amningen og at det nok skal hjælpe når jeg ikke ammer mere! hmm... Men jeg har jo altså ammet hele tiden, så ved ikke helt om den holder eller om det bare er en "god" undskyldning!?

De skal nok komme af... Det er nok primært opstramning der skal til

Ja, nogle tager jo faktisk på mens de ammer, total mærkeligt da bebsen jo tager kalorier fra moren, men min svigerinde har haft samme problem....

Jeg plejer nu nok at kunne tabe mig rimelig hurtigt ved at amme og passe lidt på kalorieindtaget... Dog har jeg den faste regel at jeg drikker 1 hvidtøl pr dag, mens jeg ammer  Havde store problemer 1. gang, da jeg konstant bekymrede mig om hun fik nok, så sidste gang hed det en hvidter pr dag, det hjalp på mine bekymringer :-) Ved så ikke hvorfor jeg var så bekymret, har jo født store unger der følger deres kurve flot og har ligget langt over gennemsnittet.....

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Pia. skriver:

WAUUUUU - Er du vimmer en FLOT MAVSE... ej hvor er du altså smuk gravid - den mave sidder så helt perfekt hvor den skal... Virkelig flot...

Taaaar søde Pia!!!

Anmeld

24. august 2010

Tina2

saxi skriver:

Ihhh Tina.. Så smuk så smuk...

Taaaark søde Marianne  Hvordan går det med dig? Nu er det jo lige om lidt!!!!!  Er du ved at være klar?? Glæder mig sådan til at se billeder!

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja, nogle tager jo faktisk på mens de ammer, total mærkeligt da bebsen jo tager kalorier fra moren, men min svigerinde har haft samme problem....

Jeg plejer nu nok at kunne tabe mig rimelig hurtigt ved at amme og passe lidt på kalorieindtaget... Dog har jeg den faste regel at jeg drikker 1 hvidtøl pr dag, mens jeg ammer  Havde store problemer 1. gang, da jeg konstant bekymrede mig om hun fik nok, så sidste gang hed det en hvidter pr dag, det hjalp på mine bekymringer :-) Ved så ikke hvorfor jeg var så bekymret, har jo født store unger der følger deres kurve flot og har ligget langt over gennemsnittet.....

det er skide irriterende at tage på uden grund! For jeg synes egentlig jeg er god til at tænke over min kost og motion.. men pyt! De skal nok komme af

Ja, jeg har hørt det med hvidtøl.. det der hvede skulle have mirakkel virkning på mælkeproduktionen... Tror det er godt jeg ikke har forsøgt det med al den mælk jeg render rundt med Så ville det nok sige BANG!

Jeg tror da nok du skal tabe det hele og lidt til.. kræver måske lidt mere indsats end sidst, men pyt... det skal du nok klare uden problemer

Anmeld

24. august 2010

Heidimed lea

dejlig mave Tina.. jeg glæder mig til at se hende, er i mon tættere på et navn??

hvordan går det med Filuca i skolen.  Rasmus trives rigtig godt med det, han elsker skole og DUS

knus Heidi

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

det er skide irriterende at tage på uden grund! For jeg synes egentlig jeg er god til at tænke over min kost og motion.. men pyt! De skal nok komme af

Ja, jeg har hørt det med hvidtøl.. det der hvede skulle have mirakkel virkning på mælkeproduktionen... Tror det er godt jeg ikke har forsøgt det med al den mælk jeg render rundt med Så ville det nok sige BANG!

Jeg tror da nok du skal tabe det hele og lidt til.. kræver måske lidt mere indsats end sidst, men pyt... det skal du nok klare uden problemer

Jeg håber også jeg kan få smidt lidt ekstra.... Men glæder mig bare i det hele taget til at få mine jeans på igen!!!!!

Og nu SKAL jeg ned under det lede 7-tal, for jeg skal ikke være gravid mere, så nu SKAL jeg bare ned hvor jeg allerhelst vil være..... Vejer normalt 71-72 kg hvilket er ok, jeg er 180 cm høj, men som jeg skrev så sidder det altså ikke HELT som det gjorde før jeg fik børn, så det vil være fint at komme ned på 66-67 kg... Der har jeg det nemlig RIGTIG godt :-)

Skønt du stadig har masser af mælk, jeg håber også at ku amme rigtig længe denne gang.... Milas sagde selv fra da han var 8½ mdr og Filuca ammede jeg til hun var 3½ mdr... Så gad virkelig godt amme 1 år denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.