Caroline86 skriver:
det er skide irriterende at tage på uden grund! For jeg synes egentlig jeg er god til at tænke over min kost og motion.. men pyt! De skal nok komme af 

Ja, jeg har hørt det med hvidtøl.. det der hvede skulle have mirakkel virkning på mælkeproduktionen... Tror det er godt jeg ikke har forsøgt det med al den mælk jeg render rundt med 
Så ville det nok sige BANG! 
Jeg tror da nok du skal tabe det hele og lidt til.. kræver måske lidt mere indsats end sidst, men pyt... det skal du nok klare uden problemer 

Jeg håber også jeg kan få smidt lidt ekstra.... Men glæder mig bare i det hele taget til at få mine jeans på igen!!!!!
Og nu SKAL jeg ned under det lede 7-tal, for jeg skal ikke være gravid mere, så nu SKAL jeg bare ned hvor jeg allerhelst vil være..... Vejer normalt 71-72 kg hvilket er ok, jeg er 180 cm høj, men som jeg skrev så sidder det altså ikke HELT som det gjorde før jeg fik børn, så det vil være fint at komme ned på 66-67 kg... Der har jeg det nemlig RIGTIG godt :-)
Skønt du stadig har masser af mælk, jeg håber også at ku amme rigtig længe denne gang.... Milas sagde selv fra da han var 8½ mdr og Filuca ammede jeg til hun var 3½ mdr... Så gad virkelig godt amme 1 år denne gang!
Anmeld