Truntehulen uge 37....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Jeg håber også jeg kan få smidt lidt ekstra.... Men glæder mig bare i det hele taget til at få mine jeans på igen!!!!!

Og nu SKAL jeg ned under det lede 7-tal, for jeg skal ikke være gravid mere, så nu SKAL jeg bare ned hvor jeg allerhelst vil være..... Vejer normalt 71-72 kg hvilket er ok, jeg er 180 cm høj, men som jeg skrev så sidder det altså ikke HELT som det gjorde før jeg fik børn, så det vil være fint at komme ned på 66-67 kg... Der har jeg det nemlig RIGTIG godt :-)

Skønt du stadig har masser af mælk, jeg håber også at ku amme rigtig længe denne gang.... Milas sagde selv fra da han var 8½ mdr og Filuca ammede jeg til hun var 3½ mdr... Så gad virkelig godt amme 1 år denne gang!

det er i hvert fald praktisk med det amning... har set hvor meget min svoger og kæreste bøvlede med flasker og pulver og var der nu varmt vand, og havde de nok flasker med eller skulle de koge hele tiden osv osv SUK... det håber jeg altså aldrig jeg bliver nødt til! Godt nok besværligt!

Jeg tror jeg vejer 61 nu... vejede 55 inden jeg blev gravid og er 169 høj... vil gerne ned på i hvert fald 58 kg...  Men nu må vi se hvad jeg mener er nødvendigt når jeg er færdig med amningen! Forestiller mig også kroppen ikke ser heeeeelt ud som inden graviditet og amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Tina2

Heidimed lea skriver:

dejlig mave Tina.. jeg glæder mig til at se hende, er i mon tættere på et navn??

hvordan går det med Filuca i skolen.  Rasmus trives rigtig godt med det, han elsker skole og DUS

knus Heidi

Tak søde Heidi:-)

Ja, jeg tror navnet er ved at være på plads, nu må vi se.... Skal lige se hende

Det går super med Filuca i skolen, hun elsker det! Var jo kun lige afsted 3 dage før hun måtte holde fri i 4 dage pga vi sku' til bryllup på Bornholm, så kom først hjem sent søndag aften... Men nu er hun tilbage og det går bare så fint:-) Også i Smutten! Har fået flere nye venner i 1. og 2. klasse også, så det er rigtig dejligt! :-)

Iaften starter hun til spejder,det bli'r rigtig spændende, det har hun snakket om i et år :-)

Håber I har det godt, måske vi snart skal ses? Vi er i hvert fald klar:-) Nu er jeg jo dog ikke så langt fra termin og nu hvor de går i skole er det jo ikke muligt på hverdage, men håber bestemt snart vi kan finde en dag! :-)

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

det er i hvert fald praktisk med det amning... har set hvor meget min svoger og kæreste bøvlede med flasker og pulver og var der nu varmt vand, og havde de nok flasker med eller skulle de koge hele tiden osv osv SUK... det håber jeg altså aldrig jeg bliver nødt til! Godt nok besværligt!

Jeg tror jeg vejer 61 nu... vejede 55 inden jeg blev gravid og er 169 høj... vil gerne ned på i hvert fald 58 kg...  Men nu må vi se hvad jeg mener er nødvendigt når jeg er færdig med amningen! Forestiller mig også kroppen ikke ser heeeeelt ud som inden graviditet og amning

Mega praktisk!!! Det ER altså noget mere besværligt med flaske....

Synes da bestemt det er en fin vægt du har, men forstår også godt du ikke gider acceptere at den er 6 kg højere end før.... Du skal nok få losset de sidste af- og kommer du ned på de 58 kg er det da også bare superflot!!!!

Syntes faktisk ikke jeg havde problemer med at kroppen ikke så ud som før efter 1. gang.... Syntes slet ikke jeg kunne se på den at jeg havde født... Tabte mig så også 5 kg mere end jeg tog på, hvilket måske også gjorde noget, men det var først efter jeg havde fødtMilas jeg kunne se forandringer....

Anmeld

24. august 2010

Svane83

Tina2 skriver:

Ja, jeg synes faktisk også mest det ligner en drengemave, men den der skrøne med at man ikke kan se det bagpå den holder så ikke her og det gjorde den heller ikke da jeg ventede min søn! Det var ham jeg tog mest på med- nemlig hele 31 kg!!!!

Men nu var han så også en ordentlig kleppert på 4800 g, og jeg tror bestemt ikke hende her bli'r så stor- måske lidt større end hendes storesøster var, hun vejede 4200 g.....

Tillykke med din graviditet.... Uhh, det virker som kort tid siden jeg var i uge 11 og alligevel 100 år siden.... NYD DET!

Når man når hertil hvor jeg er, så er det ved at være tungt kan jeg godt sige dig!

Ja man kan vidst ikke rigtig regne med de der mave skrøner.

Det var d også nogle flotte store børn du laver! Min svigerinde der fødte for 2 måneder siden (en dejlig pige) tog 37 kilo på, så, så længe jeg ikke gør det så er jeg vidst glad.

Forsøger også at nyde det, men puha hvor jeg glæder mig til nf, her d. 7/9.... det er lidt svært at forholde sig til at der er noget derinde når, man heldigvis er stortset symptom fri.

Så det bliver godt at se det sort på hvidt at der er noget derinde og ikke mindst hører hjertelyd.

Men man får nok nok af den der store tunge mave på et tidspunkt, selvom det er det jeg ønsker mig mest lige nu...

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Mega praktisk!!! Det ER altså noget mere besværligt med flaske....

Synes da bestemt det er en fin vægt du har, men forstår også godt du ikke gider acceptere at den er 6 kg højere end før.... Du skal nok få losset de sidste af- og kommer du ned på de 58 kg er det da også bare superflot!!!!

Syntes faktisk ikke jeg havde problemer med at kroppen ikke så ud som før efter 1. gang.... Syntes slet ikke jeg kunne se på den at jeg havde født... Tabte mig så også 5 kg mere end jeg tog på, hvilket måske også gjorde noget, men det var først efter jeg havde fødtMilas jeg kunne se forandringer....

Jeg krydser bare fingre for at jeg bliver ligeså smækker som før, så hehe!

Jeg har det ok med "kun" at komme ned på 58, for jeg var undervægtig inden jeg blev gravid... er egentlig ligeglad hvad vægten siger, så længe kroppen ser ordentlig ud og jeg er ikke tilfreds nu... det kommer!

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Svane83 skriver:

Ja man kan vidst ikke rigtig regne med de der mave skrøner.

Det var d også nogle flotte store børn du laver! Min svigerinde der fødte for 2 måneder siden (en dejlig pige) tog 37 kilo på, så, så længe jeg ikke gør det så er jeg vidst glad.

Forsøger også at nyde det, men puha hvor jeg glæder mig til nf, her d. 7/9.... det er lidt svært at forholde sig til at der er noget derinde når, man heldigvis er stortset symptom fri.

Så det bliver godt at se det sort på hvidt at der er noget derinde og ikke mindst hører hjertelyd.

Men man får nok nok af den der store tunge mave på et tidspunkt, selvom det er det jeg ønsker mig mest lige nu...

Bli'r så spændende med NF, det er SÅ fedt at se sin bebs på scanning.... Vi har både sidste gang og denne gang fået 3D-scanning også, det er simpelthen SÅ fantastisk! :-)

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

Jeg krydser bare fingre for at jeg bliver ligeså smækker som før, så hehe!

Jeg har det ok med "kun" at komme ned på 58, for jeg var undervægtig inden jeg blev gravid... er egentlig ligeglad hvad vægten siger, så længe kroppen ser ordentlig ud og jeg er ikke tilfreds nu... det kommer!

Lige præcis..... Det betyder ikke en skid hvad andre mener, bare man selv er tilfreds og har det godt med den vægt man er på og kan li' sit spejlbillede....

Anmeld

24. august 2010

Svane83

Tina2 skriver:

Bli'r så spændende med NF, det er SÅ fedt at se sin bebs på scanning.... Vi har både sidste gang og denne gang fået 3D-scanning også, det er simpelthen SÅ fantastisk! :-)

Det overvejer vi også kraftigt, hvornår vil du anbefale at få den? før eller efter MD?

Anmeld

24. august 2010

B&J

smukke smukke mave

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Svane83 skriver:

Det overvejer vi også kraftigt, hvornår vil du anbefale at få den? før eller efter MD?

Helt klart efter:-)

Med Milas fik jeg den i uge 26 og med trunten i uge 28, og jeg vil sige de bedste billeder var fra den i uge 28 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.