Truntehulen uge 37....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Tina2

Svane83 skriver:

Hold op en smuk mave, fuldstændig kugle rund ser den ud. Ved du hvad der er derinde eller er det en overraskelse?

Tak, ja den er stor og meget rund....

Der er en trunte derinde, men mavens form virker MEGET mere om den jeg havde da jeg ventede min søn, end da jeg ventede min første datter.... Den stritter mere udad... Da jeg ventede min første datter havde jeg en enorm bred mave, men havde nok også noget at sige at det var 1. gang.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Tina2

Mai-pigen skriver:

Super flot mave....

Taaaak:-)

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

hold nu op med at se så pisse lækker ud

Jeg får præstationsangst hver gang jeg ser den smukke mave!

Taaaark søde

Uhh, føler mig godt nok ikke ligefrem pisse lækker pt.... Ville nærmere bruge ord som skrumlet, ladeport og tung..... Synes det er mange ekstra kg at slæbe på så jeg glæder mig til at få dem kylet af mig igen!!!!!!!

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Taaaark søde

Uhh, føler mig godt nok ikke ligefrem pisse lækker pt.... Ville nærmere bruge ord som skrumlet, ladeport og tung..... Synes det er mange ekstra kg at slæbe på så jeg glæder mig til at få dem kylet af mig igen!!!!!!!

nå ja, men det gør du vel ligeså hurtigt som de 2 andre gange?

Jeg synes du er lækker!

Anmeld

24. august 2010

Svane83

Tak, ja den er stor og meget rund....

Der er en trunte derinde, men mavens form virker MEGET mere om den jeg havde da jeg ventede min søn, end da jeg ventede min første datter.... Den stritter mere udad... Da jeg ventede min første datter havde jeg en enorm bred mave, men havde nok også noget at sige at det var 1. gang.....

Ah... hihi så truntehulen skal forstås bogstavligt...

Altså hvis jeg skulle have gættet ville jeg også have troet at det var en drenge mave for den stritter da lige ud i luften og er helt rund og enormt flot.

Nu er jeg jo kun 10+5 idag, men min svigerfamilie er sikre på at det er en dreng så jeg kan da kun håbe på at jeg får sådan en flot strut mave

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

nå ja, men det gør du vel ligeså hurtigt som de 2 andre gange?

Jeg synes du er lækker!

Ja, det håber jeg... Plejer at smide 13-15 kg den første uge..... Og så må jeg lige tage mig sammen og få de sidste af... Sidst tog det 9 mdr at smide 31 kg- de første 22 kg var dog tabt da han var 9 uger, så blev nok lidt for magelig derefter.... Men denne gang må det gerne gå ligeså stærkt som 1. gang, men det er nok for optimistisk at være!!!!

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Svane83 skriver:

Ah... hihi så truntehulen skal forstås bogstavligt...

Altså hvis jeg skulle have gættet ville jeg også have troet at det var en drenge mave for den stritter da lige ud i luften og er helt rund og enormt flot.

Nu er jeg jo kun 10+5 idag, men min svigerfamilie er sikre på at det er en dreng så jeg kan da kun håbe på at jeg får sådan en flot strut mave

Ja, jeg synes faktisk også mest det ligner en drengemave, men den der skrøne med at man ikke kan se det bagpå den holder så ikke her og det gjorde den heller ikke da jeg ventede min søn! Det var ham jeg tog mest på med- nemlig hele 31 kg!!!!

Men nu var han så også en ordentlig kleppert på 4800 g, og jeg tror bestemt ikke hende her bli'r så stor- måske lidt større end hendes storesøster var, hun vejede 4200 g.....

Tillykke med din graviditet.... Uhh, det virker som kort tid siden jeg var i uge 11 og alligevel 100 år siden.... NYD DET!

Når man når hertil hvor jeg er, så er det ved at være tungt kan jeg godt sige dig!

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja, det håber jeg... Plejer at smide 13-15 kg den første uge..... Og så må jeg lige tage mig sammen og få de sidste af... Sidst tog det 9 mdr at smide 31 kg- de første 22 kg var dog tabt da han var 9 uger, så blev nok lidt for magelig derefter.... Men denne gang må det gerne gå ligeså stærkt som 1. gang, men det er nok for optimistisk at være!!!!

jeg kender godt det med mageligheden

Mit nye mål er bare at have smidt det jeg skal, inden endt barsel

Anmeld

24. august 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

jeg kender godt det med mageligheden

Mit nye mål er bare at have smidt det jeg skal, inden endt barsel

Du tog ikke så meget på, vel?

Nogle gange kan jeg tænke at de kg skal sgu nok komme let og hurtigt af, men det sidder godt nok i hovedet det med at folk siger "ja, ja det er nu ikke helt så let 3. gang"!!!!  Men det sagde de altså også sidst.....

Men af det skal de!!!! Jeg sku også meget gerne ca 5 kg længere ned end jeg startede på, for selvom man når ned på førvægten, såsidder det altså ikke helt som før efter nummer 2 og 3.....

Anmeld

24. august 2010

Mira0911

Super flot mave... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.