Kom med dit bedste slanketip....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

tinasmor

Vil man gerne tabe sig, skal man altid have i baghoved: Man skal forbrænde flere kalorier end man indtager. Det gør at man måske lige tænker bare en smule mere over det stykke chokoladen som man skal løbe 30 min for at forbrænde før det var lige før man spiste det.

Mindske indtag af kulhydrater

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Anne85

Kan varmt anbefale madlog.dk - specielt hvis du ikke før har haft behov for at tænke over hvor mange kalorier der er i de forskellige ting, hvor meget protein du får kontra fedt og kulhydrater osv osv. - det vil garanteret være en øjen-opåbner for dig

Anmeld

21. august 2010

Bavianis

Et simpelt råd: Spis ikke efter kl 18. Det mad der er i mavesækken om aftenen bliver "lagret"...

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Zette skriver:

Min far sagde ellers at sådanne typer kunne finde på at komme tilbage hvis det blev fjernet for at provokere endnu mere

Ja men hvis man ikke fjerner det, kommer der bare andre og " tagger " åbenbart.Fik jeg sagt GRRRRRRRRRRR

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Pia. skriver:

ny livs stil - det er nok det valg man skal tage ... det er i hvert fald det valg jeg har taget... jeg har så valgt at gå hos DDV og få min hjælp og støtte der igennem... Gode råd, vejninger og "undervisning" I at leve et sundt liv altid - ikke kun imens de dumme kiloer skal væk, men for ALTID...

Jeg har ALDRIG været tyk - tvært imod, har jeg altid været meget tynd og nærmest undervægtig... da jeg mødte børnenes far vejede jeg 48 kilo (163 cm) - tre børn senere vejer jeg faktisk kun 10 kilo mere ,,,, 58 kilo var så fedt et tal for mig og jeg havde det godt på alle områder... Men tiden gik og jeg gik med og det samme gjorde vægten ... efter et par år som dagplejer i mit eget hjem, manglende motion, et ægteskab der gik ned af bakken og meget andet personligt - tog jeg pludselig rigtig mange kilo på... jeg har prøvet ALT... tabt mig flere gange - sidste gang tabte jeg ved egen hjælp 10 kilo, men holdte det igen IKKE...

Så valgte jeg at starte som sagt hos DDV - der igennem lære du virkelig at takle din overvægt og lave rigtig god og sund mad - jeg spiser mere mad i dag, end jeg nogen sinde har gjort og kiloerne rasler af mig ...

Ikke nok med den gode hjælp og de lækre kost råd så møder man også rigtig mange skønne mennesker som står I helt samme situation som en selv og pludselig er man bare ikke alene om kampen - til tider kan man nemlig godt føle det er hårdt at stå med alene... men når man så har sin (for mit vedkommende) onsdag at se frem til så lysner det hele...

Knus Pia - som har fundet min livs stil for resten af mit liv... men det kræver meget også af dig selv, for mig kostede det også en mental oprydning og det gjorde underværker samtidig...

HELD OG LYKKE MED DET...

Sikken en omgang, jeg har nu kun 1 barn at skrive på regningen Du lyder til at være en sej standhaftig kvinde med viljen hvor den skal være! Håber jeg kan finde tid til ddv og ha en sådant overskud med en lille ny!!!

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Bavianis skriver:

Et simpelt råd: Spis ikke efter kl 18. Det mad der er i mavesækken om aftenen bliver "lagret"...

orv det lyder nemt, tak

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Anne85 skriver:

Kan varmt anbefale madlog.dk - specielt hvis du ikke før har haft behov for at tænke over hvor mange kalorier der er i de forskellige ting, hvor meget protein du får kontra fedt og kulhydrater osv osv. - det vil garanteret være en øjen-opåbner for dig

Tager det meget tid , madlog????

Anmeld

21. august 2010

lululupo

tinasmor skriver:

Vil man gerne tabe sig, skal man altid have i baghoved: Man skal forbrænde flere kalorier end man indtager. Det gør at man måske lige tænker bare en smule mere over det stykke chokoladen som man skal løbe 30 min for at forbrænde før det var lige før man spiste det.

Mindske indtag af kulhydrater

uffffffff og lige sådan gør man jo tit med en lille ny når man mangler energi

Anmeld

21. august 2010

lululupo

dorthemus skriver:

Lær at sige: NEJ TAK!...undskyld ku´ ikke lade være

Det kan også være svært

Anmeld

21. august 2010

lululupo

Zafir skriver:

Lær at spise én portion til et måltid Og spis den laaaaaaaaangsomt. Snak en helt masse mens du spiser Eller se noget spændende i tv, så blir du MÆT af en portion...

Når man først har vendet sig til det, så er det altså bare SVÆRT at spise den ekstra portion af det der som man syntes smager helt vidlt godt. Så får man bare ONDT i mavsen... Det er selvfølgelig hagen ved det Men en god hage trods alt

arhhhhh bare frem med snakketøjet, det burde gå snildt Og ja spiser nok for hurtigt, men tager mig selv i at tænke  - gad vide hvornår jeg har tid til næste måltid, må hellere skynde mig- 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.