lululupo skriver:
El slankekur....
Mangler 14 kg, puhhhh og er helt ulykkelig over at vægttabet gik i stå samtidig med amningen sluttede!!!!
Hjælp
Christina
ny livs stil - det er nok det valg man skal tage ... det er i hvert fald det valg jeg har taget... jeg har så valgt at gå hos DDV og få min hjælp og støtte der igennem... Gode råd, vejninger og "undervisning" I at leve et sundt liv altid - ikke kun imens de dumme kiloer skal væk, men for ALTID...
Jeg har ALDRIG været tyk - tvært imod, har jeg altid været meget tynd og nærmest undervægtig... da jeg mødte børnenes far vejede jeg 48 kilo (163 cm) - tre børn senere vejer jeg faktisk kun 10 kilo mere ,,,, 58 kilo var så fedt et tal for mig og jeg havde det godt på alle områder... Men tiden gik og jeg gik med og det samme gjorde vægten ... efter et par år som dagplejer i mit eget hjem, manglende motion, et ægteskab der gik ned af bakken og meget andet personligt - tog jeg pludselig rigtig mange kilo på... jeg har prøvet ALT... tabt mig flere gange - sidste gang tabte jeg ved egen hjælp 10 kilo, men holdte det igen IKKE...
Så valgte jeg at starte som sagt hos DDV - der igennem lære du virkelig at takle din overvægt og lave rigtig god og sund mad - jeg spiser mere mad i dag, end jeg nogen sinde har gjort og kiloerne rasler af mig ...
Ikke nok med den gode hjælp og de lækre kost råd så møder man også rigtig mange skønne mennesker som står I helt samme situation som en selv og pludselig er man bare ikke alene om kampen - til tider kan man nemlig godt føle det er hårdt at stå med alene... men når man så har sin (for mit vedkommende) onsdag at se frem til så lysner det hele...
Knus Pia - som har fundet min livs stil for resten af mit liv... men det kræver meget også af dig selv, for mig kostede det også en mental oprydning og det gjorde underværker samtidig...
HELD OG LYKKE MED DET...
Anmeld