Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
El slankekur....
Mangler 14 kg, puhhhh og er helt ulykkelig over at vægttabet gik i stå samtidig med amningen sluttede!!!!
Hjælp
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lululupo skriver: El slankekur.... Mangler 14 kg, puhhhh og er helt ulykkelig over at vægttabet gik i stå samtidig med amningen sluttede!!!! Hjælp Christina
ud og gå lidt tempotur med el barnevogn! og så skal man ikke spise romkugler Fru. Birlie!
Zette skriver: ud og gå lidt tempotur med el barnevogn! og så skal man ikke spise romkugler Fru. Birlie!
jamen det var jo fredag;-) og tror Lasse havde lidt ondt af min og prinsessens LAAAAANNNGE morgen
lululupo skriver: jamen det var jo fredag;-) og tror Lasse havde lidt ondt af min og prinsessens LAAAAANNNGE morgen
gok gok gok.....
Vi har også købt chips og dip nammenam... jeg skal se talent2010....
Zette skriver: gok gok gok..... Vi har også købt chips og dip nammenam... jeg skal se talent2010....
Dig og dit tv
Tilgengæld har jeg lige fået en crosstrainer
lululupo skriver: Dig og dit tv Tilgengæld har jeg lige fået en crosstrainer
Det rige har mange glæder!! Jeg vil også have en crosstrainer, men det har jeg squ ikke råd til fik I nogensinde fjernet det på væggen der var nogle punks der havde efterladt?
Indse der kun er en eneste måde og det er at spise sundt og komme ud og få noget motion....tag valget og gør noget ved det... ingen tips eller tricks ellers, kun den hårde måde, men det virker så også...
Mit bedste trick er altid at have frisk frugt og vand på flaske i køleskabet. og så undgå at have alt for meget unødig og let tilgængelig snack i skabene.
Hejsa..
Det der har virket for mig er at stoppe med pasta, ris, kartofler og hvidt brød.
Sammen med nogle gode turer med barnevognen, og en god omgang sund fornuft. Det skulle hjælpe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128